خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اگر در دیدار دانشجویی بودید چه نکته‌ای را مطرح می‌کردید؟

دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مخاطبان خود خواست تا به این سؤال پاسخ دهند که «اگر شما در دیدار دانشجویی وقت صحبت با رهبر

اگر در دیدار دانشجویی بودید چه نکته‌ای را مطرح می‌کردید؟

به گزارش گروه سیاسی کلوب خبرنگاران، هر سال در ایام ماه مبارک رمضان، جمعی از دانشجویان و اعضای تشکل های دانشجویی با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار می کنند و نفراتی به نمایندگی از جمع به بیان نظر ها و نظرات خود راجع به ی پرسشها متفاوت کشور و جامعه ی دانشجویی در حضور رهبر انقلاب می پردازند.

عبارات مهم : آیت الله خامنه ای – ماه رمضان
به همین مناسبت، پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR از مخاطبان خود خواسته است تا به این سؤال پاسخ دهند که «اگر شما در دیدار دانشجویی وقت صحبت با رهبر انقلاب اسلامی را داشتید، بااهمیت ترین توصیه ای را که با ایشان در میان می گذاشتید چه بود؟». بازدیدکنندگان می توانند تا دوشنبه ۱۵ خردادماه ۱۳۹۶ نظرات خود را از طریق اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … مرتبط یا بخش نظرات این صفحه ارسال یا به شماره ۲۰۱۱۰ پیامک کنند.

این فراخوان جهت هفتمین سال متوالی است که از سوی پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR برگزار می شود.

رهبر انقلاب در دیدار دانشجویی سال ۹۳ در ماه رمضان به گزارشی که از همین فراخوان دانشجویی تهیه شده است بود اشاره کردند و فرمودند: «یک توصیه ى دیگرى که در بیانات بعضى از دوستان بود در سؤالاتى هم که دانشجویان از من به صورت تقدیرى کردند [بود]، سؤال شده است است از دانشجویان که اگر شما در این جلسه بودید چه می گفتید؛ جواب هایى آمده؛ یک کتاب صد صفحه اى یا زیاد براى ما آوردند که نظرات دانشجویان هست؛ آن جا هم دیدم این سؤال مطرح است…».

انتهای خبر/

واژه های کلیدی: آیت الله خامنه ای | ماه رمضان | دانشجویان | انقلاب | دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه ای | دیدار دانشجویی | رهبر معظم انقلاب |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *