خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

همکاری‌ها باید جایگزین کشمکش‌ها شود

سخنگوی حزب عاملان سازندگی گفت: همکاری‌ها باید جایگزین کشمش‌ها شود تا بتوانیم راه خودمان را به درستی ادامه دهیم.

همکاری‌ها باید جایگزین کشمکش‌ها شود

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، حسین مرعشی سخنگوی حزب عاملان سازندگی در نشست هم اندیشی شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با منتخبان شوراهای شهر و روستا که امروز برگزار شد، گفت: همان طور که در قالب جبهه اصلاح طلبان رأی آوردیم باید این راه را ادامه دهیم، چراکه هیچ کدام از احزاب اصلاحات به تنهایی نمی‌توانند نقش و تأثیر یک جبهه را داشته باشند.

وی با بیان اینکه هیچ تردیدی در جبهه اصلاحات وجود ندارد، بیان کرد: ما باید منتخبان مردم در شوراها را یاری کرده و از آنها پشتیبانی کنیم، منتخبان شوراها کنترل هرگونه تشنج و اختلاف را مورد نیاز می‌دانند.

مرعشی با بیان اینکه آقای روحانی پیش از کارزارهای انتخاباتی در میان نخبگان و شخصیت های کشور مقبولیت داشت افزود: بعد از انتخابات محبوبیت رئیس جمهور در میان مردم نیز زیاد کردن یافت و ما انتظار داریم که محبوبیت روحانی زیاد کردن یابد، تقویت و حفظ شود چراکه پشتوانه‌ای جهت نظام هم خواهد بود.

همکاری‌ها باید جایگزین کشمکش‌ها شود

سخنگوی حزب عاملان سازندگی تصریح کرد: ‌در شوراهای اصلاح طلبان و در شهرستان‌ها باید همکاری‌ها را گسترش داده و به این عنوان توجه داشته باشیم که این همکاری‌ها باید جایگزین کشمکش‌ها شود تا بتوانیم راه خودمان را به درستی ادامه دهیم.

وی تأکید کرد: امروز وقت جهت بازسازی نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی فراهم شده است است.

انتهای پیام/

هیچ کدام از احزاب اصلاحات نمی‌توانند تاثیر یک جبهه را داشته باشند

واژه های کلیدی: اصلاح طلبان | رئیس جمهور | سفر روحانی به مشهد | معرفی کابینه در مشهد | سفرهای استانی روحانی | تشکیل کابینه دوازدهم | دولت دوازدهم |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *