خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

9 درصد از بیمارستان‌های کشور متعلق به بنیاد شهید است ، اجرایی شدن احکام م

مهم ترین اخبار بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته گذشته را با یک کلیک مشاهده کنید.

9 درصد از بیمارستان‌های کشور متعلق به بنیاد شهید است ، اجرایی شدن احکام م

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته‌ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن پرداخته می‌شود.

*احکام مربوط به ایثارگران در قانون برنامه ششم اجرایی می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه بعضی از احکام برنامه ششم توسعه نیازمند هماهنگی و برنامه‌ریزی با سایر دستگاه‌های اجرایی هست، گفت: بخشی از این احکام نظیر سهمیه 5 درصدی آزمون سراسری مربوط به جانبازان زیر 25 درصد و همسر و فرزندان آنها با هماهنگی شرکت سنجش و آموزش کشور در حال اجرا بوده و بخشی نیز نیازمند تهیه و تصویب آیین نامه اجرایی است.

وی افزود: امیدواریم با اجرایی شدن این برنامه ها شاهد خدمت رسانی بهتر و در خور شأن جانبازان و خانواده های شهدا باشیم.

9 درصد از بیمارستان‌های کشور متعلق به بنیاد شهید است ، اجرایی شدن احکام م

*نشر فرهنگ ایثار و شهادت بزرگترین ادای دین به شهدا است

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: امروز آرامش، امنیت و عزت ما مدیون فداکاری‌های شهدا و ایثارگران بوده و این انقلاب امانت آن‌ها در دستان ما است و وظیفه تک تک ما حفظ و حراست از این امانت بوده و این مسئله جز با نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ممکن نیست و نشر این فرهنگ بزرگترین ادای دین به آن‌ها است.

وی ادامه داد: مردم کشور ما در جریان انقلاب اسلامی و بعد از آن با رهنمودهای امام خمینی (ره) در مسیر معامله با خداوند قرار گرفتند و در این راه جان و مال خود را فدا کردند.

*9 درصد از بیمارستان‌های کشور متعلق به بنیاد شهید است

غلامرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه 9 درصد بیمارستان های کشور متعلق به بنیاد شهید هست، اظهار داشت: تاکنون 63 هزار نفر از خانواده‌های جانبازان اعصاب و روان نیز تحت آموزش های تخصصی تاب آوری و ایجاد نشاط در خانواده قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 12 ایثارگر جهت درمان به خارج از کشور اعزام شده است اند، یادآور شد: همچنین تعداد 39 دکتر خارجی جهت ویزیت جانبازان به کشور دعوت شده است اند که 985 ویزیت و 217 جراحی به وسیله آنان انجام شده است است که این روند به منظور ارتقای دانش، تبادل اطلاعات و تجربیات به صورت مستمر انجام می شود.

مهم ترین اخبار بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته گذشته را با یک کلیک مشاهده کنید.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ایثارگران | خانواده | برنامه | انقلاب | خانواده | فرهنگ | تخصصی | برنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *