خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پاسخ یاوه‌گویی‌های مقامات آمریکایی را در میدان‌های عمل می‌دهیم / سردار جزایری

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به بیانات مقامات آمریکایی مبنی بر سرنگونی نظام جمهوری اسلامی گفت: پاسخ یاوه‌گویی مقامات آمریکایی را در میدان‌های عمل می‌دهیم.

پاسخ یاوه‌گویی‌های مقامات آمریکایی را در میدان‌های عمل می‌دهیم / سردار جزایری

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به سخنان مقامات آمریکایی، اظهار داشت: آنها به شکل کودکانه‌ای هر از چند گاهی آرزوهای خود را در مورد کشور عزیزمان ایران تکرار می‌کنند، این در حالی است که جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در چارچوب اهداف و سیاست‌های تعریف‌شده خود، بیرون راندن بیگانگان از منطقه را به طور مستمر ادامه می‌دهد و در پیمودن این راه مقدس کمترین تردیدی ندارد.

وی افزود: رؤیاهای مضحک آمریکایی‌ها در مورد سرنگونی جمهوری اسلامی ایران، غیر از هذیان‌های آشفته چیز دیگری به حساب نمی‌آید و ما از اینکه آنها اینگونه خود را مشغول کرده‌اند، هیچ نگرانی نداریم.

سردار جزایری در ادامه تأکید کرد: کشوری که به مردم و جامعه انقلابی و رشد یافته خود متکی هست، تحت تأثیر بوق‌های تبلیغاتی و عملیات روانی و یا توپ و تانک دشمن قرار نمی‌گیرد.

پاسخ یاوه‌گویی‌های مقامات آمریکایی را در میدان‌های عمل می‌دهیم / سردار جزایری

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح همچنین در مورد تحریم‌های تازه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی داریم که خسارت آن جهت آمریکا از فراوانی زیادی برخوردار است.

انتهای پیام/

واکنش سردار جزایری به بیانات مقامات آمریکایی مبنی بر سرنگونی نظام جمهوری اسلامی

واژه های کلیدی: مقامات آمریکا | نیروهای مسلح | سردار جزایری | آمریکایی | آمریکا | ایران | اسلامی | اخبار سیاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *