خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

هماهنگی خوبی بین ارتش و سپاه در عملیات مرصاد وجود داشت

عضو هیئت جنگ هوانیروز گفت : هماهنگی خوبی بین قرارگاه های ارتش‌ و سپاه در عملیات مرصاد وجود داشت.

هماهنگی خوبی بین ارتش و سپاه در عملیات مرصاد وجود داشت

امیر سرتیپ دوم خلبان ابراهیم محمدزاده عضو هیئت جنگ هوانیروز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ با اشاره به علت شکست منافقین در عملیات مرصاد، اظهار داشت: دشمن از نظر عملیات نظامی و اطلاعاتی هیچ برآوردی از این عملیات نداشت و محکوم به شکست شد.

وی افزود: در عملیات مرصاد دشمن این تصور را نمی‌کرد که نیروی هوایی و هوانیروز ما در کمتر از 15 دقیقه خودشان را از پایگاه همدان به منطقه چهارزبر و گردنه حسن‌آباد برسانند.

عضو هیئت جنگ هوانیروز با بیان اینکه دشمن فریب ارتش رژیم بعث را خورده بود، گفت: ارتش صدام، منافقین را تا منطقه کرند پشتیبانی کردند و آن‌ها به تصور این که ارتش عراق پشتیبان نیروهای منافق است تحرکاتی داشتند، ولی در نهایت با توجه به عقب نشینی ارتش بعثی، تحرکات منافقین با شکست مواجه شد.

هماهنگی خوبی بین ارتش و سپاه در عملیات مرصاد وجود داشت

وی ادامه داد: بعد از پیشروی نیروهای ارتش و هوانیروز در گردنه حسن‌آباد و چهار زبر، دشمن عقب‌نشینی کرده و این در حالی بود که نخستین واحدی که از منافقین مورد اصابت گلوله‌های هوانیروز قرار داده شد یک کامیون پر از مهمات بود و شیرازه منافقین از هم پاشید.

عضو هیئت جنگ هوانیروز با اشاره به نقش شهید صیاد شیرازی در عملیات مرصاد، تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی نقش عمده ای در این عملیات بر عهده داشت.

وی راجع به هم افزایی ارتش و سپاه در نبرد با منافقین گفت: تعامل بین نیروها بسیار عالی و هماهنگ بود. ارتش و سپاه پاسداران مأموریت خود را به خوبی انجام دادند. این طرح های عملیاتی جهت آتش و هلی بورد بالگردهای کبرا با هماهنگی قرارگاه های ارتش و سپاه انجام گرفت.

انتهای پیام/

عضو هیئت جنگ هوانیروز گفت : هماهنگی خوبی بین قرارگاه های ارتش‌ و سپاه در عملیات مرصاد وجود داشت.

تبلور وحدت ارتش و سپاه در عملیات مرصاد

واژه های کلیدی: شهید صیاد شیرازی | عملیات نظامی | عقب نشینی | هماهنگی | منافقین | گلوله | شکست منافقین در عملیات مرصاد | شهید صیاد شیرازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *