خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تحریم‌های تازه آمریکا تأثیری بر روند رو به جلوی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران ندارد

مجلس خبرگان رهبری در آخر دومین نشست یکسان هیئت رئیسه و رؤسای کمیسیونها بیانیه‌ای صادر کرد.

تحریم‌های تازه آمریکا تأثیری بر روند رو به جلوی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران ندارد

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، مجلس خبرگان رهبری در آخر دومین نشست یکسان هیئت رئیسه و رؤسای کمیسیونها بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

مجلس خبرگان رهبری به عنوان قلب تپنده نظام اسلامی و پشتیبان ولایت فقیه بر اساس کلام گهربار حضرت امام (ره) که فرمود: (مجلس خبرگان ، تقویت رهبری است ) در آخر دومین جلسه یکسان خود بر نکات زیر تأکید می نماید:

تحریم‌های تازه آمریکا تأثیری بر روند رو به جلوی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران ندارد

1. در آستانه تشکیل دولت دوازدهم، ضمن قدردانی از ملت شریف کشور عزیزمان ایران اسلامی که در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و دِه با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، حضور حداکثری را به نمایش گذاردند، به ریاست محترم جمهوری توصیه می شود در معرفی وزراء و تشکیل کابینه، تعهد، تخصص و ولایت مداری را سرلوحه گزینش اعضای دولت تازه قرار دهد.

2. پرسشها فرهنگی ـ اجتماعی و آسیب های فضای مجازی، یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام هست. لذا از دولت و نهادهای فرهنگی کشور می خواهد با تکیه بر مبانی دینی و اتخاذ سیاست های صحیح و نظارت بر حسن اجرای امور از بروز معضلات اجتماعی و آسیب زا بکاهند.

3. مجلس خبرگان رهبری با حمایت از سیاست های کلی نظام، اقتصاد مقاومتی را با اتکاء به عزم ملی و خودباوری قابل تحقق دانسته و با تاکید بر اجرای این سیاست ها که مبتنی بر احکام نورانی اسلام (لن یجعل الله للکافرین علی المسلمین سبیلا) و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هست، راه برون رفت از تحریم ها و حل پرسشها اقتصادی، فقر و بیکاری را در اجرای صحیح سیاست های اقتصاد مقاومتی می داند.

4. مسأله قدس و انتفاضه مردم مظلوم فلسطین به عنوان آرزوی بزرگ بلند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در قلوب بیدار جهانیان همچنان زنده است و بحمدلله جوانان مقاوم فلسطینی، امروز به این نتیجه رسیده اند که مقاومت، تنها راه مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی است.

مجلس خبرگان رهبری در آخر دومین نشست یکسان هیئت رئیسه و رؤسای کمیسیونها بیانیه‌ای صادر کرد.

5. حمایت از سپاه پاسداران، بنیه دفاعی و قدرت موشکی جمهوری اسلامی که دستاورد مهم انقلاب اسلامی و ثمره تلاشهای شبانه روزی فرزندان غیور این مرز و بوم هست، همواره بایستی به عنوان یک روش و افتخار ملی، پاس داشته شود و نباید وجه المصالحه منافع زودگذر حزبی و جناحی قرار گیرد.

6. تحریم های تازه آمریکا همچون 38 سال گذشته نه تنها تأثیری بر روند رو به جلوی نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزم ملت هر لحظه در صحنه کشور عزیزمان ایران اسلامی ندارد که اتحاد، انسجام و تکیه بر توانایی های خود، شعار (ما می توانیم) ‌را در عرصه عمل معنا خواهد نمود.

احمد جنتی
رئیس مجلس خبرگان رهبری

انتهای خبر/

بیانیه مجلس خبرگان رهبری راجع به تحریم های تازه آمریکا

واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری | مجلس خبرگان رهبری | رهبر معظم انقلاب | مقام معظم رهبری | معضلات اجتماعی | مجلس خبرگان | تحریم ها | انقلاب | اقتصاد | آمریکا | اقتصادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *