خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

12 خودروی بمب گذاری شده است منهدم شدند ، نزدیک شدن ارتش سوریه به حومه «تیپ 137»

نیروهای سوری پیشروی‌های جدیدی را در نزدیکی شهر ظاهر 137 صورت داده و تعدادی از تروریست‌های گروه داعش را به هلاکت رساندند.

12 خودروی بمب گذاری شده است منهدم شدند ، نزدیک شدن ارتش سوریه به حومه «تیپ 137»

به گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ یگان‌های عامل از ارتش و نیروهای مسلح جمهوری عربی سوریه در بیابان با همکاری نیروهای پشتیبانی به پیشروی خود از دو محور به سوری شکستن محاصره 3 ساله شهر دیر الزور ادامه می دهند و به حومه ظاهر 137 در سمت غربی شهر رسیدند.

یگان های از ارتش و نیروهای مسلح، پیشرفت جدیدی به سوی حومه ظاهر 137 را به دست آوردند و تعدادی از تروریست‌های گروه داعش را به هلاکت رساندند.

عناصر واحدهای مهندسی در ارتش سوریه بسته های انفجاری را جهت باز کردن راه و رسیدن به پادگان تیپ، خنثی می کنند.

12 خودروی بمب گذاری شده است منهدم شدند ، نزدیک شدن ارتش سوریه به حومه «تیپ 137»

یگان های ارتش 12 خودروی بمب گذاری شده است متعلق به گروه داعش را در محورهای متفاوت درگیری ها در نزدیکی شهر ظاهر 137 منهدم کردند و همه تروریست هایی که در آن بودند را کشتند.

جنگنده های ارتش ضربات سنگین را بر مقرات گروه تروریستی داعش و خطوط امدادرسانی خود در نزدیکی شهر جنوبی و غربی دیر الزور را وارد کرد که موجب نابودی تعدادی از خودروها و کشته و زخمی شدن شماری از افراد آن، شد.

نیروی هوایی چند حمله سنگین به مواقع گروه تکفیری را در روستاهای عیاش، شمیطیه، مسرب، خریطه و تبنی و در نزدیکی شهر پانوراما انجام داد که منجر به کشته شدن تعدادی از افراد این گروه شد.

همزمان با ادامه پیشروی ارتش و پیروزی‌های خود به سوی شکستن محاصره شهر دیر الزور، تعداد زیادی از سرکردگان و تروریست های داعش در نزدیکی شهر شرقی و غربی دیر الزور فرار کردند.

نیروهای سوری پیشروی‌های جدیدی را در نزدیکی شهر ظاهر 137 صورت داده و تعدادی از تروریست‌های گروه داعش را به هلاکت رساندند.

انجام 80 سورتی هوایی علیه مواقع گروه تروریستی “داعش” به وسیله جنگنده های روسیه

همچنین وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که جنگنده های روسیه عامل در سوریه در جهت حمایت خود از پیشروی یگان های زمینی ارتش جمهوری عربی سوریه جهت شکستن محاصره دیر الزور، زیاد از 80 سورتی هوایی ضد مواقع گروه تروریستی داعش در استان دیر الزور را انجام داد.

وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیه ای گفت: این حملات موجب انهدام دو تانک متعلق به گروه تروریستی داعش و 3 ماشین و زیاد از 10 خودروی SUV مجهز به تسلیحات سنگین و هلاکت و زخمی شدن زیاد از 70 تروریست، شد.

یگان های ارتش جمهوری عربی سوریه در نزدیکی شهر جنوبی رقه در 24 ساعت گذشته توانستند بر دو تپه استراتژیک مسلط شوند در حالیکه یگان های دیگر از سمت شهر سخنه پیشترفت اند و تروریست ها را از موقعیت خود در طریق پالمیرا-دیرالزور خارج کردند و به حومه منطقه کباجب در نزدیکی شهر غربی دیر الزور رسیدند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: گروه تروریستی داعش | تروریست های داعش | گروه تروریستی | نیروی هوایی | نیروهای مسلح | تروریست ها | دیرالزور | بمب گذاری | جنگنده | تروریست | سوریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *