خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مخالفت ۳ ایالت دیگر آمریکا با ارائه اطلاعات شخصی رأی‌دهندگان آمریکایی به دولت ترامپ

ایالت‌های مریلند، دلاوِر و لوئیزیانای آمریکا هم با ارائه اطلاعات شخصی رأی‌دهندگان به کمیسیون تقلب در انتخابات مخالفت کردند.

مخالفت ۳ ایالت دیگر آمریکا با ارائه اطلاعات شخصی رأی‌دهندگان آمریکایی به دولت ترامپ

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از رویترز، ایالت های مریلند، دلاوِر و لوئیزیانای آمریکا نیز روز گذشته (دوشنبه) اعلام کردند که نمی‌توانند اطلاعات شخصی رأی‌دهندگان را به کمیسیون بررسی «تقلب» در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا که از سوی «دونالد ترامپ»، مدیر جمهور آمریکا تشکیل شده است هست، ارائه دهند.

تاکنون بیش از 20 ایالت آمریکا از جمله ویرجینا، کنتاکی، کالیفرنیا، نیویورک و ماساچوست با ارائه اطلاعات شخصی رأی‌دهندگان انتخابات ریاست جمهوری به کمیسیون تقلب در انتخابات دونالد ترامپ مخالفت کرده و گفته‌اند: این اقدام غیرضروری است و ناقض حریم شخصی افراد محسوب م‌ شود.

مخالفت ۳ ایالت دیگر آمریکا با ارائه اطلاعات شخصی رأی‌دهندگان آمریکایی به دولت ترامپ

برایان فراش، دادستان کل مریلند در بیانیه‌ای اعلام کرد: درخواست این کمیسیون از ما جهت ارائه اطلاعات شخصی رأی‌دهندگان غیرقانونی هست. به نظر می‌رسد این اقدام تنها جهت ارعاب رأی‌دهندگان و برآورده کردن این توهم دونالد ترامپ است که او در کسب آرای مردمی هم پیروز شده است است.

یکی از مقامات ارشد لوئیزیانا نیز اعلام کرد: کمیسیون تقلب در انتخابات در صورت میل به می تواند آن مقدار اطلاعات محدودی که در اختیار قرار دادن آن جهت همه نامزدهای انتخابات قانونی است را خریداری کند.

رئیس کمیسیون انتخابات ایالت دلاور نیز اعلام کرد نمی‌تواند این اطلاعات را در اختیار کمیسیون تقلب در انتخابات قرار دهد؛ لیکن بعضی از آنها محرمانه است.

کمیسیون تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با ارسال نامه، از 50 ایالت درخواست کرد که اطلاعات شخصی رأی‌دهندگان مشمول بر نام، چهار رقم آخر شماره‌های ملی، نشانی محل سکونت، تاریخ تولد، جهت‌گیری‌های سیاسی و سوابق شرکت در انتخابات را در اختیار این کمیسیون قرار دهند.

ایالت‌های مریلند، دلاوِر و لوئیزیانای آمریکا هم با ارائه اطلاعات شخصی رأی‌دهندگان به کمیسیون تقلب در انتخابات مخالفت کردند.

به دنبال مخالفت ایالت‌های متفاوت با این درخواست، دونالد ترامپ در حساب توییتر خود از همکاری نکردن بسیاری از ایالت‌های آمریکا در ارائه این اطلاعات شخصی انتقاد کرد و گفت با این کار تلاش دارند چه چیزی را پنهان کنند؟

دونالد ترامپ در ماه مه کمیسیون تحقیقات در خصوص تقلب در انتخابات ریاست جمهوری را تشکیل داد. وی بدون ارائه هیچ مدرکی مدعی شده است است که در انتخابات 7 نوامبر 2016، میلیون‌ها نفر از مردم آمریکا به صورت غیرقانونی به «هیلاری کلینتون»، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رأی داده‌اند. به همین علت کلینتون در کسب آرای مردمی پیروز شده است است.

انتهای پیام/

ایالت‌های مریلند، دلاوِر و لوئیزیانای آمریکا نیز با ارائه اطلاعات رای‌دهندگان آمریکایی مخالفت کردند

واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری | دونالد ترامپ | اطلاعات | انتخابات | آمریکایی | آمریکا | کمیسیون | آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *