خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مخالفت دوباره دولت ترامپ با مسافرت پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های ایرانی به آمریکا

دولت ترامپ با درخواست‌ها جهت امکان‌پذیر کردن مسافرت پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها از ۶ کشور مسلمان به آمریکا مخالفت کرد.

مخالفت دوباره دولت ترامپ با مسافرت پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های ایرانی به آمریکا

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از رویترز، دولت ترامپ با درخواست نهادها و تشکل‌های حقوقی جهت امکان‌پذیر کردن مسافرت پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها از ۶ کشور مسلمان به آمریکا مخالفت کرد.

وزارت دادگستری آمریکا گفت مخالفت دولت با ورود پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های ایرانی، یمنی، سوری، سومالیایی، سودانی و لیبیایی به آمریکا جهت دیدار با نوه‌های خود منطبق با حکم دادگاه عالی آمریکا است و امکان عوض کردن آن وجود ندارد.

گفتنی است دادگاه عالی آمریکا در حکم خود راجع به فرمان مهاجرتی ترامپ علیه ۶ کشور مسلمان آورده است قانون ممنوعیت مسافرت اتباع 6 کشور مسلمان به آمریکا مشمول بر افرادی که دارای “یک ارتباط واقعی” با یک فرد دیگر در آمریکا هستند، نمی‌شود.

مخالفت دوباره دولت ترامپ با مسافرت پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های ایرانی به آمریکا

دولت ترامپ طبق برداشت خود، دارا بودن رابطه واقعی را به “خویشاوند درجه یک بودن” تفسیر کرده و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها را در کنار عمو،‌ عمه، دایی، خاله، خواهرزاده، برادرزاده و … جزو خویشاوندان درجه دو به حساب آورده است.

با این حال، دولت ترامپ بعد از موافقت دادگاه عالی آمریکا با فرمان مهاجرتی خود در یک موضع‌گیری متناقض درحالیکه پیشتر اعلام کرده بود افرادی که با یکدیگر نامزد هستند را خویشاوند درجه یک محسوب نکرده و از ورود یکی از آنها به آمریکا جهت دیدن دیگری جلوگیری خواهد کرد، در آخرین لحظه نظر خود را در این باره عوض کردن داد و به اتباع ۶ کشور مسلمان که هنوز ازدواج خود را با یک تبعه مقیم آمریکا ثبت نکرده‌اند اجازه داد وارد خاک آمریکا شوند.

انتهای خبر /

کدام دسته از شهروندان ایرانی نمی‌توانند به آمریکا سفر کنند؟

واژه های کلیدی: دولت ترامپ | مادربزرگ | مسافرت | دادگاه | ایرانی | آمریکا | پدربزرگ | جلوگیری | ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *