خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

طرح پرسش از رییس جمهور خلاف واقع و هیچ گونه پایه و اساسی ندارد

معاون امور مجلس رییس جمهور از طرح مطالب بی اساس در مورد پرسش نمایندگان از رییس جمهوری ابراز تاسف کرد.

طرح پرسش از رییس جمهور خلاف واقع و هیچ گونه پایه و اساسی ندارد

به روایت بخش دولت گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، به نقل از روابط عمومی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری، حسینعلی امیری در آخر جلسه روز چهارشنبه هیات وزیران اظهار داشت: این گونه ادعاها آن هم در ماه مبارک رمضان واقعا جای تاسف و تعجب دارد.
خوشبختانه امروز با گسترش رسانه ها و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … دیگر نمی توان با جریان سازی و جوسازی رسانه ای، مطالب نادرست را به مردم عرضه کرد و انتظار داشت که خلاف واقع بودن این مطالب نیز هرگز روشن نشود.
امیری در مورد اصل عنوان ارسال نامه به رییس جمهوری و یا طرح پرسش از رییس جمهوری از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزود: روز سه شنبه در مجلس شورای اسلامی حدود 70 تن از نمایندگان از فراکسیون های متفاوت نامه ای را خطاب به رییس جمهوری امضاء کردند و در آن نامه از روحانی درخواست و تقاضا کردند که پرسشها و پرسشها مربوط به موسسات مالی و اعتباری را به جهت ارتباط آن به سه قوه در جلسه سران قوا و یا شورای عالی امنیت ملی مطرح کند.
وی اظهار داشت: نمایندگان مردم در مقاطع متفاوت چنین نامه هایی را جهت رییس جمهوری ارسال و در آن درخواست ها و تقاضاهای خود را مطرح می کنند و این عنوان امری عادی است.
امیری اظهار داشت: در روز چهارشنبه این هفته ظاهرا یکی از نمایندگان مخالف دولت مطلبی را تحت عنوان پرسش از رییس جمهوری تهیه و به امضاء پنج نفر دیگر می رساند که متاسفانه مشارالیه درخواست نمایندگان از رییس جمهوری را به عنوان امضاهای طرح پرسش از رییس جمهوری مطرح می کند و مدعی می شود که بیش از 60 یا بیش از 80 نفر از نمایندگان طرح پرسش از رییس جمهوری را امضاء کرده اند.
معاون پارلمانی رییس جمهوری تاکید کرد: بلافاصله بعد از رسانه ای شدن این عنوان صحت سقم آن نیز روشن شد و خود نمایندگان که نامه درخواست از رییس جمهوری را امضاء کرده بودند، امضای پرسش از رییس جمهوری را تکذیب کرده و تاکید کردند که طرح چنین مطلبی اقدامی غیراخلاقی و سوءاستفاده از اعتماد نمایندگان است.
امیری اظهار داشت: با در نظرگرفتن این که پیگیری بخشی از پرسشها موسسات مالی و اعتباری به زیر مجموعه های دولتی نظیر وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی مربوط می شود، دولت در این زمینه همواره احساس مسوولیت کرده و به رغم این که این پرسشها از دوره های قبل به دولت تدبیر و امید به ارث رسیده هست، عنوان را با جدیت پیگیری می کند.
وی افزود: همه دستگاه ها از جمله در قوه مجریه باید جهت حل پرسشها مردم تلاش کنند و این اصل مهم همواره سرلوحه کار دولت یازدهم بوده است.
امیری گفت: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی میان دولت و مجلس به خاص در دوره مجلس دهم برقرار شده است و هر دو طرف تلاش می کنند سطح تعاملات همکاری ها را ارتقاء بخشند تا حل پرسشها و پرسشها مردم و کشور به خاص در آستانه تشکیل دولت دوازدهم سرعت بگیرد.

عبارات مهم : مجلس شورای اسلامی – ریاست جمهوری

وی افزود: تبلیغات منفی و فضاسازی غیرواقعی در مورد تعاملات دولت و مجلس به هیچ وجه نمی تواند به همکاری های صمیمانه این قوه مهم نظام جمهوری اسلامی لطمه بزند.
انتهای خبر/

واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | ریاست جمهوری | روز چهارشنبه | رسانه ها | رسانه ای | ارسال | اسلامی | طرح پرسش از مدیر جمهور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *