خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

آمریکا نشان داد “داعش بزرگ بین المللی” است ، سپاه پاسداران و نیروی قدس خط قرمز ما هستند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حمله ترویستی به حرم امام و مجلس نشان دهنده تمرکز آنها بر محورهای مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران هست.

آمریکا نشان داد "داعش بزرگ بین المللی" است ، سپاه پاسداران و نیروی قدس خط قرمز ما هستند

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، علی لاریجانی مدیر مجلس شورای اسلامی در مراسم وداع با شهدای اتفاق تروریستی پایتخت کشور عزیزمان ایران که صبحگاه امروز در مجلس برگزار شد، اظهار داشت: امروز روز مشکل جهت ملت کشور عزیزمان ایران است ، روز وداع با عزیزانی که مظلومانه در حرم مطهر امام و مجلس شورای اسلامی به شهادت رسیدند و به ارواح مطهر این شهدای عزیز درود می فرستیم.

عبارات مهم : مجلس شورای اسلامی – تروریست های داعش
لاریجانی افزود: حمله ناکام تروریست ها به حرم مطهر حضرت امام (ره) و مجلس شورای اسلامی به صورت هم وقت به عنوان دو مرکز مورد توجه ملت ایران، نشان دهنده تمرکز آن ها بر محورهای مهم مردم سالاری دینی ملت کشور عزیزمان ایران است.

رئیس قوه مقننه تصریح کرد: از خبر رهبر انقلاب تقدیر می کنم که مایه تسلی خانواده های شهدا است.

وی ادامه داد: نگاه کوتاهی به شهدای این واقعه نشان می دهد که تروریست ها با نشانه گیری های کور مردم و کارکنان مجلس را به شهادت رساندند.

لاریجانی با اشاره به بیانات وزیر خارجه عربستان و مدیر جمهوری آمریکا گفت: بیانات وزیر خارجه سبک سر عربستان و آمریکا مایه ننگ است.
وی افزود: از سعودی ها به عنوان حکومت قبیله ای و بدون هرگونه علامت دموکراسی انتظاری بیش از این نیست ولی کار آمریکا به عنوان مدعی مدیریت جهانی به جایی رسیده که مدیر جمهور آن با کمال وقاحت دموکراسی را با پول معامله کرده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا در منطقه سیاست درب های چرخان در پیش گرفته و اموال کشورهای همچون سعودی را به بهانه نشست ریاض چپاول می کند، اظهار داشت: آنها نشست ریاض برگزار کردند و مدعی شدند که کشور عزیزمان ایران را منزوی کردیم ولی این چه انزوایی است که همه ملت ها در کنار ملت کشور عزیزمان ایران قرار دارند.

لاریجانی با بیان ابعاد تحریم های سنا علیه کشور عزیزمان ایران یادآور شد: درست در وقت درگیری کشور عزیزمان ایران با تروریستها در پارلمان، سنای آمریکا با کمال بی شرمی حمایت از تروریست ها را به عنوان یک مصوبه تصویب کرد و این یک اقدام ننگین است.

وی گفت: ما امروز با دو داعش منطقه ای و بین المللی مواجه ایم که آمریکا داعش بزرگ بین المللی است و در کنار تروریست های داعش ایستاده است و این عنوان صحت بیانات امام و رهبری را بار دیگر به اثبات می رساند.
رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکا شیطان بزرگ است و کسانی که می خواهند تروریسم را ریشه کن کنند چاره ای جز مبارزه با داعش بین المللی ( آمریکا) را ندارند.

لاریجانی با انتقاد شدید از کارها آمریکا در وضع تحریم علیه سپاه پاسداران و نیروی قدس یادآور شد: آمریکایی ها می دانند که سپاه پاسداران و نیروی قدس مهمترین نیروهای عمل کننده با تروریست ها در منطقه هستند و این کارها آمریکا در تحریم این نیروها حمایت از تروریسم است.

وی ادامه داد: ما با صدای رسا می گوییم که سپاه پاسداران و نیروی قدس خط قرمز کشور عزیزمان ایران است و پاسخ کوبنده ای به آنان خواهیم داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستگاه جاسوسی آمریکا و ارتش این کشور دو پایگاه تروریسم در منطقه هستند، عنوان داشت: ما پرده های تزویر سیاه و ارتش آمریکا را کنار می زنیم.

لاریجانی ادامه داد: این کارها تروریستی، ملت کشور عزیزمان ایران و نیروهای مسلح و دستگاه های مرتبط را مصمم تر کرده هست.

این خبر در حال تکمیل است…

واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | تروریست های داعش | سپاه پاسداران | علی لاریجانی | تروریست ها | لاریجانی | تروریستی | تحریم ها | آمریکایی | آمریکا | تروریست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *