خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

روز قدس باید سمبلی از وحدت در دنیا اسلام شود

مراسم استقبال از روز جهاني قدس از سوی جمعیت جوانان آناتولی با حضور شخصیت های سیاسی و ابراهيم طاهريان سفیر جمهوري اسلامي ايران در تركيه برگزار شد.

روز قدس باید سمبلی از وحدت در دنیا اسلام شود

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، مراسم استقبال از روز جهاني قدس از سوی جمعیت جوانان آناتولی با حضور شخصیت های سیاسی و محمدابراهيم طاهريان سفیر جمهوری اسلامی ايران در تركيه برگزار شد.

در اين مراسم سفير ايران در سخنانی گفت: روز جهانی قدس یکی از یادگارهای ماندگار حضرت امام خمینی (ره ) جهت ایجاد وحدت و برادری میان مسلمانان است.

وي افزود: امروز دشمن های در تلاشند از طريق فتنه انگيزی و تفرقه ميان جوامع اسلامی، انها را از يكديگر جدا نموده و در نتيجه امت اسلامی را از اساسی ترین پرسشها که يكی از مهمترين ان عنوان اشغال سرزمين های فلسطینی است دور سازند.

روز قدس باید سمبلی از وحدت در دنیا اسلام شود

وي افزود: قطعا صهيونيست ها در چنين فضایی اسوده خاطر به ادامه جنايت، اشغالگری و سیاستهای ضد بشری خودعليه مردم مظلوم فلسطين بدون هيچ مانعی ادامه خواهند داد. براين اساس امروز همگان شاهديم که در بحرانهای منطقه ای خاورمیانه ؛ رژیم اشغالگر در امنیت کامل قرار گرفته و بیشترین سود را در وضعيت منطقه و دنیا اسلام می برد.

سفير ايران تاكيد نمود: مشغول شدن منطقه در اتش بحرانها به حدی مطلوب صهيونستها است كه انها هم اكنون به دنبال ممنوع کردن پخش اذان در قدس شریف قبله اول مسلمين هم می باشند.

طاهريان افزود: بی شك روز قدس مناسبتی وحدت بخش در جهت تحقق ارمان مسلمانان و ملت فلسطين، در مسير رهایی قدس شريف هست. اين روز مهم باید به یکی از سمبل های وحدت ميان جوامع دنیا اسلام تبدیل شود تا با ياد اوری عنوان فلسطين در اين روز همه ملتها و دولتهای مسلمان با احساس مسئولیت بیشتر؛ عنوان اشغالگری صهيونيسم واهميت برطرف درد و زحمت ملت مظلوم فلسطین را در اولویت پرسشها خود ، قرار دهند.

طاهريان گفت: در این راستا نقش کشور عزیزمان ایران و ترکیه به عنوان دو کشور تاثیرگذار درمنطقه و دنیا اسلام ، بسيار مهم می باشد. ما می توانيم با مشاركت و همكاري یکدیگر و در فضای دوستانه ؛ نه تنها امداد رساني و كمك به برطرف ظلم و تجاوز به مردم فلسطین را هدايت نماييم بلكه مي توانيم با تعامل سازنده نسبت به حل وفصل سایر بحرانهای منطقه منجمله در كشور سوريه کارها موثری داشته باشيم.

مراسم استقبال از روز جهاني قدس از سوی جمعیت جوانان آناتولی با حضور شخصیت های سیاسی و ابراهيم طاهريان سفیر جمهوري اسلامي ايران در تركيه برگزار شد.

در اين مراسم برنامه های متنوع فرهنگی از جمله نمايش ویدئو های فلسطین ، پخش بیاناتي از مرحوم اربکان در خصوص اهميت ازاد سازي قدس شريف و سرزمين هاي اشغالي و نيز نمایشگاه عكس ، نمايش تئاتر ويژه روز قدس و مراسم شعر خوانی، در معرض ديد حاضرين قرار گرفت.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مسلمانان | فلسطین | فلسطين | نمايش | ایران | ايران | اسلام | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *