خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

روز قدس نماد فلسطین و محور وحدت دنیا اسلام است / ذوالقدر

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: روز قدس نماد فلسطین و محور وحدت دنیا اسلام است که صهیونیست‌ها با دست‌اندازی به آن، بقای دولت جعلی‌شان را منوط به ادامه اشغال و یهودی‌سازی آن کرده‌اند.

روز قدس نماد فلسطین و محور وحدت دنیا اسلام است / ذوالقدر

سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس اظهار داشت: فلسطین سرزمین مهم و موطن میلیون‌ها آواره مسلمانی است که استکبار جهانی از سال ١٩٤٨ با توطئه و دسیسه‌های متفاوت و همچنین همراهی نظام سلطه آن را از دست ساکنان مهم خارج کرده است.

نماینده تهران، ری و شمیرانات با بیان اینکه این توطئه از همان نخستین سال‌های اجرا با مقاومت برادران و خواهران مسلمان فلسطینی و همچنین انزجار و اعتراض دنیا اسلام و انسان‌های آزاده، آگاه، بیدار و آزادی‌خواه دنیا مواجه گردیده هست، یادآور شد: متأسفانه علی‌رغم تلاش و مجاهدت‌های گسترده، آزادسازی فلسطین از چنگال غاصبان قدس شریف به درازا کشیده است.

وی با اشاره به اینکه این استکبارستیزی و آزادی‌خواهی سرلوحه آرمان‌های دنیا اسلام واقع شده است و هر ساله ایرانی‌ها در روز قدس یک صدا و همدل با سایر مسلمانان دنیا فریاد آزادی‌خواهی سر می‌دهند، گفت: رحمت و رضوان خدا بر امام بزرگوار که جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز دفاع از ملت فلسطین و قدس شریف؛ نخستین قبلگاه مسلمین تعیین کردند.

روز قدس نماد فلسطین و محور وحدت دنیا اسلام است / ذوالقدر

ذوالقدر تصریح کرد: ایجاد نظام جمهورى اسلامى، اعلان روز قدس و تبدیل سفارت رژیم غاصب به سفارت فلسطین در تهران، حرکات هشداردهنده، متوقف‌کننده و مهاجمى بود که در برابر استکبار جهانی نمایش داده شد و خوشبختانه امروز این حرکت روز به روز زیاد توسعه پیدا کرده است.

عضو کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه روز قدس اعتبار امنیت کشور ما هم محسوب می‌شود، اظهار داشت: این عنوان را همه آحاد مردم کشورمان بخوبی می‌دانند که حضور و حمایت‌شان از قدس شریف سهمی بسیار ارزشمند در وحدت مسلمین و تأمین امنیت کشور، ملت و حفظ دستاوردهاى انقلاب اسلامی کشور عزیزمان ایران دارد.

وی با بیان اینکه فلسطین اولویت اول دنیا اسلام هست، تصریح کرد: روز قدس نماد فلسطین و محور وحدت دنیا اسلام است که صهیونیست‌ها با دست‌اندازی به آن بقای دولت جعلی‌شان را منوط به ادامه اشغال و یهودی‌سازی آن کرده‌اند.

ذوالقدر ادامه داد: حقیقت این است که قدس شریف در وهله نخست متعلق به دنیا اسلام بوده و جهت مسلمانان حائز اهمیت مذهبی و استراتژیکی هست؛ آیا که دنیا اسلام اطراف قدس و مفهوم مذهبی آن گرد هم می‌آیند و بنابراین مسلمانان نباید از اصول و مبادی اعتقادی و دینی خویش اطراف قدس صرف نظر کنند و آن را در دست صهیونیست‌ها ر‌ها کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: روز قدس نماد فلسطین و محور وحدت دنیا اسلام است که صهیونیست‌ها با دست‌اندازی به آن، بقای دولت جعلی‌شان را منوط به ادامه اشغال و یهودی‌سازی آن کرده‌اند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: انقلاب اسلامی | روز جهانی | مسلمانان | فلسطین | تهران | امنیت | اسلام | اخبار سیاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *