خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

حضور مردم در «روز قدس» نمایش عظیم وحدت مسلمانان است / آبرامیان

نماینده مردم ارامنه جنوب در مجلس شورای اسلامی اعتقاد هست؛ فداکردن فلسطین به قمیت دوستی با اسرائیل، نوعی انحراف فکری است.

حضور مردم در «روز قدس» نمایش عظیم وحدت مسلمانان است / آبرامیان

ژرژیک آبرامیان نماینده مردم ارامنه جنوب در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بعضی از کشورها به دنبال فدا کردن عنوان فلسطین به خاطر داشتن رابطه با اسرائیل هستند، گفت: مسئله فوق به ماهیت ذاتی این کشورها باز می گردد.

وی با بیان اینکه مسئله مذکور نوعی انحراف تفکر مکتبی هست، افزود: این مسئله می تواند نوعی انحراف جهت دنیا پرستی باشد؛ به هر حال کشور عزیزمان ایران جهانی نمودن روز قدس را جز برنامه سیاسی خود قرار داده است و تا به حال به نتیجه های خوبی هم دست پیدا کرده است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس با بیان اینکه روز قدس می تواند نه تنها محور وحدت مسلمین، بلکه آزادگان دنیا باشد، تاکید کرد: این مسئله بسیار مهم است که نگاه کشورهایی همانند کشور عزیزمان ایران به فلسطین ، نگاهی است جهت احقاق حق این کشور.

حضور مردم در «روز قدس» نمایش عظیم وحدت مسلمانان است / آبرامیان

آبرامیان با بیان اینکه حمایت از فلسطین تفکر مثبتی هست، بیان داشت: این مسئله استراتژی بسیار درستی است که تا به حال بازتاب خوبی هم در دنیا پیدا کرده است و در نزد محرومین و تمام کسانی که عدالت را باور دارند، عمق پیدا کرده است.

نماینده مردم ارامنه جنوب در ادامه با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بیان داشت: قطعا حضور مردم در این راهپیمایی نمایش عظیمی از وحدت است که هم تربیت کننده و هم هشدار دهنده به تمام کسانی است که با ملت های مظلوم واکنش‌ها نادرست و غیرانسانی دارند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: راهپیمایی | فلسطین | نمایش | سیاسی | ایران | کشورها | مجلس | مسئله فلسطین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *