خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دیدار ظریف با وزیر امور خارجه اندونزی

وزیر خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود با وزیر خارجه اندونزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار ظریف با وزیر امور خارجه اندونزی

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، اعزامی به ترکیه، محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در استانبول با رنتو مرسودی وزیر خارجه اندونزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

گفتنی است همچنین ظریف پیش از این با مولودچاووش اوغلو همتای ترک خود دیدار و گفتگو کرد.

در این ملاقات وزير امورخارجه كشورمان بر اهميت نشست فوق العاده كميته اجرايی وزرای امور خارجه كشورهای اسلامی در خصوص فلسطين تاكيد و اظهار داشت: اميدوارم نتيجه اين نشست به اتحاد كشورهای اسلامی در مقابله با مظالم رژيم صهيونيستی عليه فلسطين منجر شود.

دیدار ظریف با وزیر امور خارجه اندونزی

در ادامه ورزای خارجه دو كشور در خصوص پرسشها متفاوت روابط دو جانبه گفتگو کردند. تلاش جهت رسيدن به حجم مبادلات دو کشور به ٣٠ ميليارد دلار و برداشتن موانع توسعه همکاری ها و نیز موافقت جهت برگزاری شورای عالی راهبردی دو كشور در آينده در پایتخت کشور عزیزمان ایران از محورهای این دیدار بود.

ظريف و چاووش اوغلو در اين ملاقات همچنين در خصوص مباحث منطقه ای و سوريه تبادل نظر و بر تقويت گفتگوهای آستانه در خصوص سوريه تاكيد كردند.

اضافه می‌شود که بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه پیش از این در تشریح این سفر گفته بود: با توجه به تحولات روزهای اخیر در سرزمین‌های اشغالی و زیاد کردن فشار بر مردم فلسطین به‌ویژه در قدس شریف، ضرورت هم اندیشی و همکاری کشورهای اسلامی بیش از پیش احساس می شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: کشورهای اسلامی هیچگاه نباید فراموش کنند به رغم بعضی اختلاف نظرها، فلسطین مساله اول دنیا اسلام است و این مساله جز با وحدت امت اسلامی و فشار بر رژیم غاصب صهیونیستی حل نخواهد شد.

وزیر خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود با وزیر خارجه اندونزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

شورایعالی راهبردی کشور عزیزمان ایران و ترکیه

واژه های کلیدی: وزارت امور خارجه | وزیر خارجه کشور | امور خارجه | اندونزی | فلسطین | ترکیه | ایران | همکاری | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *