خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کشور عزیزمان ایران با درایت مانع دستیابی آمریکایی‌ها به هدفشان می‌شود ، نقض برجام از سوی آمریکا روشن است

رئیس مجلس با بیان اینکه نقض برجام از سوی آمریکایی ها روشن هست، گفت: کشور عزیزمان ایران با قاطعیت و درایت مانع از دستیابی آمریکایی ها به هدفشان شود.

کشور عزیزمان ایران با درایت مانع دستیابی آمریکایی‌ها به هدفشان می‌شود ، نقض برجام از سوی آمریکا روشن است

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، علی لاریجانی مدیر مجلس شورای اسلامی، امروز (سه شنبه 10 مرداد) در جمع خبرنگاران در قم، گفت: در جلسه هیات نظارت هسته ای بحث مفصلی درخصوص تحریم های تازه آمریکا صورت گرفت و دقیقاً چگونگی و میزان تحریم ها تحلیل شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه هیات نظارت هسته‌ای اینکه چه مقدار تحریم های تازه آمریکا با برجام مخالف هست، مورد بررسی قرار داده شد و معلوم شد که این عنوان با بندهای متفاوت برجام تعارض دارد.

لاریجانی افزود: درخصوص اعمال تحریم های تازه آمریکا علاوه بر اینکه کارها دیپلماتیک صورت بگیرد، باید شکایتی نیز به شورا و کمیسیون مربوطه در این رابطه ارسال شود که این عنوان صورت گرفته است و در این راستا اطلاعیه ای که از سوی کمیسیون مربوطه صادر شده، بیانگر این است که آمریکایی ها تخلفاتی در اجرای برجام داشته اند و بعضی از کشورها به صورت بسیار صریح بیان کرد که کارها آمریکا نقض برجام محسوب می شود و در جلسه بعدی این مباحث در سطح وزرا بررسی می شود.

کشور عزیزمان ایران با درایت مانع دستیابی آمریکایی‌ها به هدفشان می‌شود ، نقض برجام از سوی آمریکا روشن است

به زودی کلیات طرح مقابله با کارها آمریکا در مجلس بررسی می‌شود

رئیس نهاد قانونگذاری گفت: علاوه بر کارها انجام شده، کلیات طرحی درخصوص مقابله با کارها آمریکا در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مصوب شده است و این کمیسیون در حال بررسی شرح طرح مذکور است.

وی بیان کرد: بنده به آقای بروجردی مدیر کمیسیون امنیت ملی مجلس درخصوص پیگیری به طرح مذکور تاکیدات مورد نیاز را داشته ام و در این رابطه جلسه فوق العاده نیز برگزار شده است و بعد از مراسم تحلیف ریاست جمهوری، اگر کمیسیون امنیت ملی کارهای نهایی را درخصوص طرح انجام بدهد، آینده نگری می شود این طرح در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در صحن علنی بررسی شود.

لاریجانی افزود: در جلسه نظارت هسته ای درخصوص 16 مورد تصمیماتی اتخاذ شد که بعضی از آنها به کارها دیپلماتیک مربوط می شود و بعضی کارها را باید شرکت انرژی اتمی، وزارت امور خارجه و سایر دستگاه ها انجام دهند و مقرر شد مدیر جمهور تک تک این موارد را به دستگاه های مربوطه ابلاغ تا انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نقض برجام به وسیله آمریکایی ها از نظر ما در هیات نظارت هسته ای با توجه به استنادات، روشن است.

رئیس مجلس با بیان اینکه نقض برجام از سوی آمریکایی ها روشن هست، گفت: کشور عزیزمان ایران با قاطعیت و درایت مانع از دستیابی آمریکایی ها به هدفشان شود.

تردیدی نیست که آمریکایی ها مانع اجرای برجام هستند

وی افزود: آمریکایی ها به دنبال این هستند که مانع اجرای توافق هسته ای شوند و در این عنوان تردیدی نیست و شاید تصمیم آنها جهت تصویب قانون تازه به این خاطر است که فضاسازی صورت بگیرد تا در کشور عزیزمان ایران سرمایه گذاری کمتری انجام شود.

لاریجانی ادامه داد: در اجلاس G20 آقای ترامپ به کشورهای دیگر توصیه کرده بود تا در کشور عزیزمان ایران سرمایه گذاری نکنند، که این گونه اظهارنظرها خلاف است و براساس برجام نباید چنین فضاسازی انجام شود. البته بیانگر این عنوان است که قصد آنان چیست. بنابراین کشور عزیزمان ایران باید با قاطعیت و درایت به نحوی عمل کند که مانع از دستیابی آمریکایی ها به هدفشان شود.

وی گفت: رسانه ها باید به مباحث مذکور توجه کنند تا در فضاسازی هایی که از سوی آمریکایی ها صورت می گیرد، قرار نگیرند، لیکن واقعا اینطور نیست که آمریکایی ها بتوانند به تنهایی چنین کاری انجام دهند، مخصوصاً اینکه کشورهای مهم به آمریکایی ها خرده گرفته اند که عملکرد صحیحی ندارد و بعد از مصوبه آمریکایی ها، روس ها، چینی ها و فرانسوی ها و دیگران به کار آمریکایی ها خرده گرفتند، بنابراین باید تلاش شود در کشور عزیزمان ایران روند سرمایه گذاری تسریع شود.

رئیس قوه مقننه کشورمان افزود: ان شالله کارها 16 گانه ای که مصوب شده است با سرعت انجام شود تا پاسخ جدی تری به کارها آمریکا داده شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی درخصوص پرسشها این شهر گفت: پرسشها مربوطه در رابطه با مسیر قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان بررسی شده است تا بیشترین مزایا را جهت قم به همراه داشته باشد و دسترسی مردم به مرم و مترو تسهیل شود. البته مقرر شد کارهای کارشناسی و تکنیکی را مشاوران انجام دهند.

وی ادامه داد: عنوان طرح جامع حرم تا جمکران معضلاتی پیدا کرده و براساس تصمیم گیری انجام شده است باید شرایط به نحوی شود که شهرداری قم بتواند با استفاده از تمامی ظرفیت ها و امکانات کارها را سریع تر سامان دهد.

کشور عزیزمان ایران با درایت مانع دستیابی آمریکایی‌ها به هدفشان می‌شود ، نقض برجام از سوی آمریکا روشن است

رئیس مجلس شورای اسلامی درخصوص پرسشها مربوط به فرودگاه قم گفت: بحث هایی راجع به احداث فرودگاه در قم مطرح بود و اجازه هایی از ستاد فرماندهی کل قوا و وزارت راه و شهرسازی در این رابطه گرفته شد و بعد از تایید نظرها کارشناسی مشخص شد که قم به فرودگاه نیاز دارد و باید کار در این رابطه سامان یابد و در این زمینه تصمیم گیری مهم انجام شده است است.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: کمیسیون امنیت ملی | مجلس شورای اسلامی | علی لاریجانی | لاریجانی | تحریم ها | آمریکایی | آمریکا | کمیسیون | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *