خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تیم اقتصادی کابینه دوازدهم کارنامه خوبی ندارد

نماینده ادوار مجلس گفت:افرادی که معرفی شده‌اند قبلا در حوزه اقتصادی مسئولیت داشتند و خروجی مفیدی نداشتند.

تیم اقتصادی کابینه دوازدهم کارنامه خوبی ندارد

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت؛ با اشاره به معرفی اعضای کابینه دوازدهم که از سوی مدیر جمهور انجام شد، گفت: آقای روحانی در حوزه اقتصادی افراد موثری را جهت کابینه معرفی نکرده است.

نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه انتظار می‌رفت افرادی توانمند جهت حل مشکلات اقتصادی و سرمایه‌گذاری معرفی شوند، اظهار داشت: متأسفانه تیم اقتصادی که معرفی شده است امیدوار کننده نیست که بتواند رکود موجود در جامعه را حل کند.

وی با اشاره به یکی از افراد پیشنهادی که قبلا در تأمین اجتماعی مسئولیت داشته، اظهار داشت: این فرد در دوره مسئولیت خود نتوانست پرسشها این حوزه را حل کند، لذا امیدوار کننده نیست که بتواند اکنون گام موثری بردارد.

تیم اقتصادی کابینه دوازدهم کارنامه خوبی ندارد

آصفری با تأکید بر اینکه شرایط فعلی کشور به گونه‌ای است که این افراد نمی‌توانند پرسشها را حل کنند، بیان داشت: این تیمی که گزینش شده است در حوزه اقتصادی و سیاست خارجه نمی‌تواند موفق باشد.

نماینده ادوار مجلس با اشاره به اینکه این افرادی که معرفی شده‌اند قبلا در حوزه اقتصادی مسئولیت داشتند و خروجی مفیدی نداشتند، اظهار داشت: این افراد اگر برنامه کارسازی داشتند همان موقع به کار می‌بستند و اگر می‌توانستند موفق باشند قبلا در همان مسئولیتی که داشتند موفق عمل می کردند لذا به اشخاص کارآمدتری نیاز داریم و آزموده را آزمودن، خطاست.

انتهای پیام/

آیا تیم اقتصادی پیشنهادی مدیر جمهور توان حل پرسشها را دارد؟

واژه های کلیدی: اعضای کابینه | اقتصادی | معرفی | کابینه دوازدهم | مشکلات اقتصادی | محمدحسن آصفری |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *