خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

وضعیت سربازها باید بهتر از امروز باشد

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: ما در نظر داریم با استفاده از نظر خود سربازان در زمینه خوشایند سازی دوران خدمت کارکنان وظیفه اقدام کنیم.

وضعیت سربازها باید بهتر از امروز باشد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت؛ امیر پوردستان جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در دیداری صمیمی با تعدادی از کارکنان وظیفه ستاد ارتش با اشاره به نقش و اهمیت سرباز در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: در فرهنگ اسلام، سرباز جایگاه خاص ای دارد.

وی با بیان اینکه سرباز در نظام اسلامی دارای جایگاه ویژه‌ای می‌باشد و در متون دینی اهمیت این جایگاه به خوبی مشخص هست، افزود: در متون دینی ما، بزرگان اسلام از خداوند طلب جایگاه سربازی کرده‌اند آیا که سرباز دارای اهمیت بالایی بوده و هر لحظه و در هر میدانی پیروز است.

جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه گفت: در هر دیداری که فرماندهان و مسئولان لشکری توفیق شرفیابی خدمت رهبر معظم انقلاب را پیدا می‌کنند یکی از مواردی که معظم له به آن توصیه می‌فرمایند بحث سربازان و پیگیری به این قشر مهم از نیروهای مسلح می‌باشد.

وضعیت سربازها باید بهتر از امروز باشد

امیر پوردستان در ادامه به بعضی کارها انجام شده است به جهت خوشایند سازی خدمت جهت کارکنان وظیفه اشاره کرد و بومی سازی محل خدمت، مناسب سازی فضای پادگانها، استفاده از تخصص سربازان، اصلاح نسبی اوضاع حقوق و مزایای سربازان و توجه به بهداشت و درمان آنها از طریق صدور دفترچه خدمات درمانی را از جمله کارهای انجام شده است در این راستا دانست.

وی در آخر با بیان اینکه وضعیت سربازها می‌تواند و باید بهتر از امروز باشد و روز به روز بهتر شود، افزود: ما در نظر داریم با استفاده از نظر خود سربازان در زمینه خوشایند سازی دوران خدمت کارکنان وظیفه اقدام کنیم تا انشاءالله همه ما سربازان خوبی جهت آقا امام زمان(عج) و نایب بر حق ایشان حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) باشیم.

انتهای پیام/

پیگیری به سربازان توصیه همیشگی رهبر انقلاب به فرماندهان نظامی است

واژه های کلیدی: استفاده | سربازی | انقلاب | سربازان | سرباز | اسلام | اسلامی | پور دستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *