خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تقویت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی با تامین رفاه مردم به دست می‌آید

نماینده مردم میاندوآب گفت: تقویت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در داخل کشور با تأمین معیشت و رفاه مردم به دست خواهد آمد.

تقویت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی با تامین رفاه مردم به دست می‌آید

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ جهانبخش محبی‌نیا نماینده میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور اظهار کرد: دنیا در اوضاع آ‌شفته‌ای به سر می‌برد و زندگی در چنین شرایطی بسیار سخت است ، انفجارهای اتمی در حمله‌های نظامی، نسل‌کشی و عوض کردن جغرافیایی دنیا حاصل موقعیت‌های مبهم و پرآشوب بین المللی است.

وی افزود: جهت اداره بهتر امور عمومی و توانمندسازی اقتصاد، نجات بانک‌ها از کهنگی و شاداب کردن تولید، ناگزیر به مراوده اقتصادی با دیگر کشورهای دنیا هستیم.

نماینده میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب بیان کرد: تقویت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در داخل کشور با تأمین معیشت و رفاه مردم به دست خواهد آمد و ما در این زمینه ضعفی اساسی داریم آیا که بیکاری همچنان پابرجا هست.

تقویت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی با تامین رفاه مردم به دست می‌آید

وی تصریح کرد: نخبگان جامعه روحیه درگیری با معضلات کلان را ندارند و مدیران ارشد و نخبگان به علت نداشتن اختیار کافی خود را درگیر کار و حل پرسشها نمی‌کنند در نتیجه بهره وری، خلاقیت، جذب سرمایه و روان‌سازی تولید قفل می‌شود و اختلال در امر مدیریتی کشور نمایان می‌شود.

محبی‌نیا ادامه داد: کسانی جهت پرسشها راهبردی و تخصصی کشور نقشه‌ راه مشخص می‌کنند که حتی با الفبای آن نیز آشنایی ندارند و اشخاصی در پرسشها کلان کشور قرار می‌گیرند که در بین فرزندانشان عرضه تربیت یک خادم جهت انقلاب و کشور را در طی چهل سال نداشته‌اند و بعضی از موالید آنها در ایام برگزاری انتخابات در تنظیم امور قرار گرفتند و هیچ کسی اختیار نظارت و جواب خواستن از آنها را ندارد.

نماینده میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب گفت: چاپلوسان در تمامی امور مناقصه شرف و مزایده نفاق برگزار می‌کنند و کشور را از وجود نیروهای مخلص، مدیر، متعهد و کارآمد محروم می‌سازند.

وی تأکید کرد: دانایان جامعه هر روز به سوی کنج عزلت روانه می‌شوند و پر رویان به صدر و صدارت می‌رسند که حاصل آن سوء تدبیر است.

نماینده مردم میاندوآب گفت: تقویت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در داخل کشور با تأمین معیشت و رفاه مردم به دست خواهد آمد.

محبی‌نیا عنوان کرد:‌ سندروم سایش قدرت، ناهماهنگی‌های اداری، تعدد مراکز مداخله و نظارت و گسترش سازمان‌های موازی قانون اساسی را به حاشیه می‌برد و میثاق اجتماعی، تاریخی و انقلابی ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران را کمرنگ می‌سازد هرچند فصل اصلاح قانون اساسی با عنایت به تحولات جهانی، داخلی و اقتضائات ملی فرا رسیده است که این امر با صلاحدید مقام معظم رهبری امکان پذیر است.

نماینده میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب افزود: تعادل طبقاتی در جامعه ما وجود ندارد و اگر این امر جدی گرفته نشود انفجار به وجود خواهد آمد. کشور زیاد از هر چیزی به اصلاح نظام مالی نیاز دارد و برداشتن پنهان از خزانه خارج از مجوز پارلمان، تهیه و تنظیم سند بودجه و طی مراکز ثبت کار تمامی امید نیروهای دلسوز را بر باد می‌دهد.

وی ادامه داد: جهت نجات مملکت از دعواهای سیاسی پرسشها اقتصادی و فرهنگی ما باید فراتر از این نطق‌ها پیش برویم و نیازهای جامعه را بشناسیم.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | قانون اساسی | اقتصادی | سیاسی | ایران | اسلامی | مجلس شورای اسلامی | انتخابات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *