خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

راه مقابله با تهدیدها تبعیت محض از مقام معظم رهبری است

نماینده مردم خرم‌‌آباد گفت: تنها راه مقابله با حجم تهدید‌ها تبعیت محض از فرامین مقام معظم رهبری و تقویت روحیه انقلابی است.

راه مقابله با تهدیدها تبعیت محض از مقام معظم رهبری است

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، محمدرضا ملکشاهی نماینده مردم خرم‌‌آباد در نطق‌ میان دستور در صحن علنی مجلس اظهار کرد: دشمنی استکبار جهانی با نظام و انقلاب اسلامی وارد مرحله جدیدی شده است هست، اعلام مواضع ضد ایرانی مقامات آمریکایی و وضع تحریم‌های تازه و بسیاری دیگر از رویداد‌های منطقه و دنیا قطعاتی از پازل توطئه استکبار جهانی علیه کشور عزیزمان ایران است.

وی افزود: امروز توطئه‌ها و چالش‌های فراروی نظام اسلامی نه تنها کم کردن نیافته بلکه زیاد و پیچیده‌تر شده است است و راه حل مهم این امر با توجه به حجم تهدید‌ها همچنان تبعیت محض از فرامین مقام معظم رهبری و تقویت روحیه انقلابی و توجه زیاد به مردم است.

ملکشاهی تصریح کرد: بعد از گذشت 4 دهه از پیروزی انقلاب‌ اسلامی و با وجود همه خدمات ارزنده نظام در جهت رشد و توسعه کشور و عدالت اجتماعی نه تنها نتوانسته‌ایم به آرمان‌های انقلاب جامه عمل بپوشانیم بلکه در بسیاری از موارد از نشانه دورتر نیز شده‌ایم.

راه مقابله با تهدیدها تبعیت محض از مقام معظم رهبری است

نماینده مردم خرم‌‌آباد بیان کرد: تاکید مقام معظم رهبری در چند سال گذشته معطوف به اقتصاد مقاومتی نیز مبین چنین اولویتی در نظام اسلامی هست، حال باید این پرسش را از دولت پرسید که در سالی که با نام و شعار اقتصاد مقاومتی شروع شده است چه برنامه‌ای جامع‌ جهت زیاد کردن تولید و ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار انجام شده است است؟

وی ادامه داد: در حالی که انتظار می‌رفت دولت در این سال با بسیج همه منابع و امکانات و با استفاده از روحیه جهادی نهضتی جهت ایجاد اشتغال و کم کردن بیکاری با تکیه بر اسناد و اصول اقتصاد مقاومتی به پا کند کارها دولت نه تنها جهادی و عملیاتی نبوده بلکه رخوت و روزمرگی در آن موج می‌زند.

نماینده مردم خرم‌‌آباد تاکید کرد: بعضی مدیران ناکارآمد که توان مدیریت جهانی را ندارند خود مانعی بر سر راه رونق اقتصادی هستند و طبقات ضعیف در جامعه با پرسشها بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند.

ملکشاهی افزود: نظام بانکی رباخوار خود به تنهایی منشأ بسیاری از پرسشها مردم است و صدای مراجع تقلید نیز در این زمینه به جایی نمی‌رسد و مؤسسات مالی عرصه را بر مردم تنگ کرده‌اند.

نماینده مردم خرم‌‌آباد گفت: تنها راه مقابله با حجم تهدید‌ها تبعیت محض از فرامین مقام معظم رهبری و تقویت روحیه انقلابی است.

وی گفت: فرهنگیان به عنوان تربیت‌کننده نسل آینده کشور به تلخی زندگی می‌گذارنند و بی‌توجهی به تعیین و وظیفه حق‌التدریسی‌ها خود مسئله دیگری است.

نماینده مردم خرم‌‌آباد عنوان کرد: بسیاری از بازنشستگان بعد از عمری تلاش توان تأمین یک زندگی آرام و بدون دغدغه را ندارند و نیروهای مسلح ما به عنوان مدافعان نظم و امنیت کشور در تأمین معاش خود دچار مسئله هستند.

ملکشاهی تصریح کرد: با وجود چنین شرایطی اقلیتی هستند که بسیاری از مسئولان نیز در زمره آنها قرار دارند و حقوق نجومی می‌گیرند و رویایی زندگی می‌کنند، به راستی چه توجیهی جهت جداکردن خود از ملت دارند؟ کدام شایستگی آنان را در چنین موقعیت ممتازی قرار داده است؟

وی بیان کرد: توصیه تأسف‌بار تر این است که بعضی از آنان با استفاده از رانت از منابع این سرزمین به درجات بالای مالی و موقعیتی رسیده‌اند و کشور کشور عزیزمان ایران را قطار درجه 2 می‌بینند که در حد سکونت فرزندانشان نیست و فرزندان خود با استفاده از منابع داخلی به کشورهای دیگر می‌فرستند تا در بخش درجه 1 زندگی کنند.

نماینده مردم خرم‌‌آباد اظهار کرد: من به عنوان یکی از نمایندگان مناطق محروم کشور هنگامی که می‌شنوم که رهبر انقلاب می‌فرمایند شرمندگی این حقیر از اینکه جوانی بدون کار با دستی خالی به منزل می‌رود کمتر از خود او نیست، شرمندگی من را زیاد می‌کند.

ملکشاهی تصریح کرد: جای تأسف است که اندک صنایع موجود در استان لرستان یا تعطیل شده‌اند و یا در معرض تعطیلی مطلق قرار دارند و معدود طرح‌هایی که در طول سالهای‌ اخیر شروع شده‌اند به علت کمبود بودجه و بی‌توجهی مسئولان نیمه ‌تمام مانده‌اند و کسی نیز در اندیشه تکمیل این پروژه‌ها نیست و این امر موجب شده است که همانند منابع آبی این استان سیل جوانان بدون کار این استان به سمت شهرهای برخوردار کشور سرازیر شود.

راه مقابله با تهدیدها تبعیت محض از مقام معظم رهبری است

وی افزود: جهت مقابله با فساد اداری، اختلاف و بی‌عدالتی در کشور به امید اقدام کدام نهاد نشسته‌اید؟ بدانید که وظیفه امروز ما غرق شدن در انبوه بند‌ها و تبصره‌های ریز و درشت و لوایح نیست، اگر مجلس دهم بتواند به نقطه عطفی در روند تولید عدالت تبدیل شود توانسته کاری کند در غیر این صورت مجالس قبلی مصوبه بسیار بیشتری از ما داشته‌اند و تبصره تراشیده‌اند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مقام معظم رهبری | رونق اقتصادی | استفاده | انقلاب | اقتصاد | انقلابی | منابع | زندگی | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *