خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بررسی آخرین اوضاع تادیه بدهی دولت به صندوق‌های تامین اجتماعی و بازنشستگی

عضو كميسيون برنامه از بررسی آخرین اوضاع تادیه بدهی دولت به صندوق‌های تامین اجتماعی و بازنشستگی کشور در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

بررسی آخرین اوضاع تادیه بدهی دولت به صندوق‌های تامین اجتماعی و بازنشستگی

محمدرضا تابش عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ در تشریح جلسه امروز کمیسوین متبوع خود گفت: در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس آخرین اوضاع تادیه بدهی دولت به صندوق های تامین اجتماعی و بازنشستگی کشوری با حضور مسئولان ذیربط مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: بنابه قانون بودجه سال ۱۳۹۶، مجموع بودجه شرکت تامین اجتماعی در این سال ۸۲ هزار و ۶۰۰ میلیاردتومان است که ۶۰ هزار میلیارد تومان آن از درآمدهای تامین اجتماعی حاصل می شود و ۲۲ هزار میلیارد تومان نیز سهم دولت است که بابت تکالیفی که دولت و مجلس برعهده این شرکت نهاده، از قبیل معافیت کارگاه‌های زیر ۵نفر، قالیبافان، باربران، صاحبان حرف وصنایع دستی و… باید پرداخت شود.

‌عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: در طرف مصارف در سال ۹۶ نیز ۱۸ هزار ۹۰۰ میلیارد تومان صرف درمان افراد خواهد شد. در مبحث مستمری، ۳۵ هزار ۲۰۰ میلیارد تومان بابت مستمری و ۱۳ هزار ۵۰۰ میلیارد تومان بابت بیمه از کارافتادگی و ۲ هزار میلیارد تومان بابت تعهدات کوتاه مدت باید پرداخت شود. همچنین حدود ۳ هزار ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه های اداری جهت این سال آینده نگری شده است است.

بررسی آخرین اوضاع تادیه بدهی دولت به صندوق‌های تامین اجتماعی و بازنشستگی

تابش ادامه داد: همچنین در این جلسه کسری بودجه این شرکت در امسال، حدود ۱۹ هزار میلیارد تومان برآورد شد. جهت جلوگیری از ورشکستگی این شرکت و ممانعت از کمک بگیرشدن آن از دولت همانند صندوق های بازنشستگی، برتلاش جهت استقلال این شرکت و تهاتر بدهی های دولت با واگذاری شرکتهای دولتی به قیمت واقعی تاکید شد.

این نماینده مجلس در پايان خاطر نشان کرد: بازدهی شرکتهای تحت پوشش شستا نیز نامناسب ارزیابی شد.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: بازنشستگی | برنامه | صندوق | آخرین | اخبار سایسی | کمیسیون برنامه | سازمان تامین اجتماعی | محمد رضا تابش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *