خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دولتمردان وعده‌های انتخابات را عملی کنند ، برجام گواه بی‌اعتمادی به آمریکاست

رییس هیئت عالی اندیشه ورزی سپاه گفت: دولتمردان نیز باید به فکر مردم باشند و وعده هایی که در انتخابات داده می‌شود را عملی کنند.

دولتمردان وعده‌های انتخابات را عملی کنند ، برجام گواه بی‌اعتمادی به آمریکاست

به گزارش حوزه دفاعی امنیتیگروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوانبه نقل از روابط عمومی کنگره سرداران و ۵۳ شهید طایف کلهر؛ سردار سرتیپ پاسدار علیرضا افشار رییس هیئت عالی اندیشه ورزی سپاه پاسداران در کنگره بزرگداشت شهدای طایفه کلهر که در مسجد رسول اکرم (ص) این ناحیه در شهرک مسعودیه پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار شد، با اشاره به بدعهدی آمریکایی ها در مقاطع متفاوت تاریخی عنوان داشت: آنچه که از تجربیات متفاوت تاریخی ملت کشور عزیزمان ایران بر می آید نتیجه ای جز بی اعتمادی به امریکا نیست.
رییس هیئت عالی اندیشه ورزی سپاه گفت: آنچه که از جامعه آمریکا در هالیود نشان داده می شود مانند شنیدن آواز دهل از دور است و نیز برجام گواه بی اعتمادی به آمریکایی هاست.

عبارات مهم : بی اعتمادی – امریکایی

وی افزود: ما بار ها بی اعتمادی به آن ها را تجربه کردیم، به عنوان نمونه بعد از تسخیر سفارت امریکا در ایران، آن ها در عهدنامه الجزایر متعهد شدند که پول های بلوکه شده است ملت کشور عزیزمان ایران را آزاد و در امور داخلی ما دخالت نکنند و با همین شرط ما دیپلمات های آن ها را که در واقع جاسوس بودند آزاد کردیم ولی همین که ما به تعهد خود عمل کردیم آن ها زیر وعده های خود زدند.
رییس هیئت عالی اندیشه ورزی سپاه، برجام را نمونه ای دیگر از عدم پایبندی به تعهدات از سوی امریکایی ها بیان کرد و با بیان این پرسش که مگر قرار نبود بعد از برجام تحریم ها برداشته شده است و تحریم دیگری علیه ملت کشور عزیزمان ایران وضع نشود، ادامه داد: بعد آیا تحریم های گذشته در عمل باقی مانده و دوباره تحریم های تازه دیگری وضع شد؟ این ها نشان از همان سازشی است که به فرموده رهبر معظم انقلاب جهت کشور هزینه دارد.
سردار افشار پایداری صلح را تنها از راه داشتن اقتدار دانست و تاکید کرد: این اقتدار البته نه فقط از راه توانمندی موشکی که با داشتن روحیه ایثار گری، شهادت و حضور در صحنه مردم به خاص جوانان مومن بسیجی است از همین روست که مقام معظم رهبری می فرمایند هرچه آمار همکاری مردم در انتخابات بالاتر رود امنیت ما هم زیاد کردن پیدا می کند.
سرتیپ افشار با ابراز تاسف از اینکه بعضی قدر نعمت امنیت را نمی دانند، گفت: برهمین اساس بعضی حضور مدافعان حرم در میدان مبارزه با تکفیری ها را درک نمی کنند.
وی با اشاره به حوادث تروریستی پایتخت کشور عزیزمان ایران بیان داشت: اکنون با توجه به رخدادهای اخیر در حرم امام خمینی (ره) و مجلس باید این افراد بفهمند که باید به رزمندگان مدافع حرم در سوریه و عراق کمک کرد.
این مقام سپاه در مورد نقش مخرب امریکایی ها در حمایت از تروریست ها اعلام کرد: ما اخباری در همین رابطه دریافت کردیم که نشان می دهد امریکایی ها بعضی از سران داعش را که در رقه محاصره شده است اند را با بالگردهای خود به جاهای دیگر انتقال یافته می کنند.
رییس هیئت عالی اندیشه ورزی سپاه خاطر نشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی حداقل سه انتخابات برگزار شد که از دل آن دولت هایی بیرون آمدند که از منظر نظر سیاسی در برابر دولتی بودند که انتخابات را برگزار کرده بود. این خود گواهی آشکار از مردم سالاری واقعی در نظام اسلامی هست. هرچند کسانی در فتنه سال ۸۸ فریب دشمن را خوردند و این دستاورد را زیر پرسش بردند، ولی خود متوجه شدند که گول خورده اند.
وی مردم سالاری حقیقی را دستاورد انقلاب و جمهوری اسلامی بیان کرد و افزود: در مدل نظام ما رای مردم واقعی هست. این افتخار بزرگی است که حتی دشمن های به دنبال آن هستند که از مسیر انتخابات و تاثیرگذاری بر آن بتوانند افرادی که نوع تفکرشان به خواسته های آنان نزدیکتر را در مسئولیت های کلیدی قرار دهند. این خود نشان می دهد که آنان هم فهمیدند که انتخابات در کشور عزیزمان ایران حقیقی است البته این جای تاسف دارد که افرادی با تفکرات دشمن های همراهی می کنند.
سردار افشار با اشاره به اینکه بعضی می گویند امام محتبی (ع) صلح کرد بعد ما هم باید به دنبال صلح باشیم، بیان کرد: صلح امام حسن (ع) به علت خیانت فرماندهان ایشان بود و الا آن بزرگوار مجبور به این کار نمی شد.
این مقام نظامی تصریح کرد: مگر نیروهای مسلح مرده اند که رهبری عزیز تنها بماند که مجبور به صلح شود؟ امروز سپاه، کل نیروهای مسلح و ملت کشور عزیزمان ایران عاشق ولایت هستند از این رو نباید شرایط امروز را با وقت امام مجتبی (ع) یکی دانست.
رییس هیئت عالی اندیشه ورزی سپاه در آخر تاکید کرد: تنها راه سعادت و پیروزی ملت کشور عزیزمان ایران مقاومت و پیروی از راه شهداست و این پیروی بایستی در عمل باشد، دولتمردان نیز باید به فکر مردم باشند و وعده هایی که در انتخابات داده می شود را عملی کنند و در حد یک حرف باقی نگذارند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: بی اعتمادی | امریکایی | تحریم ها | انتخابات | انقلاب | ایران | امنیت | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *