خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تمرین یکسان نظامی کشور عزیزمان ایران و چین در تنگه هرمز برگزار می‌شود

فرمانده منطقه یکم امامت نداجا از برگزاری تمرین یکسان نیروی دریایی ارتش کشور عزیزمان ایران با ناوگروه چین در تنگه هرمز خبر داد.

تمرین یکسان نظامی کشور عزیزمان ایران و چین در تنگه هرمز برگزار می‌شود

به گزارش حوزه دفاعی امنیتیگروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوانبه نقل از روابط عمومی نداجا، امیر دریادار «حسین آزاد» ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: روابط نظامی کشور عزیزمان ایران و چین طی سالهای اخیر گسترش یافته است و دیدارهای نظامی مختلفی بین فرماندهان نظامی در کشور عزیزمان ایران و چین برگزار شده است است.
وی عنوان کرد: ناوگروه جمهوری خلق چین در بدو ورود به کشور عزیزمان ایران با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان دیدار خواهند داشت سپس با استاندار هرمزگان هم ملاقات خواهند کرد.

عبارات مهم : روابط عمومی – بندرعباس

دریادار آزاد اظهارداشت: روابط نظامی کشور عزیزمان ایران و چین در چارچوب تبادل تجربیات دو نیرو گسترش می یابد. امیدواریم در این راستا شاهد زیاد کردن توان نظامی و توان علمی در حوزه های نظامی بین دو کشور باشیم.
فرمانده منطقه یکم امامت نداجا افزود: روز یکشنبه هفته آینده تمرین یکسان نظامی بین ناوگروه چین و نیروی دریایی ارتش در تنگه هرمز برگزار و توان نظامی دو ناوگروه کشور عزیزمان ایران و چین به نمایش گذاشته خواهد شد. همچنین در این تمرین یکسان تجربیات به اشتراک گذاشته خواهد شد.
فرمانده ناوگروه چین: فاصله جغرافیایی مانع دوستی و تعاملات کشور عزیزمان ایران و چین نمی شود
آدمیرال شن ها ئو فرمانده ناوگروه چین طی سخنانی در حاشیه پهلوگیری ناوگروه چین در بندرعباس گفت: به مناسبت چهل وششمین سالگرد برقراری روابط سیاسی چین و ایران، در رأس ناوگروهی با احساسات دوستانه و صمیمانه با آرزوی اجرای رزمایش یکسان دریایی هماهنگ، مشتاقانه به شهر بندرعباس سفر کردم.
وی افزود: امروز با برقراری ارتباط با دوستان ایرانی راه صلح و دوستی، راه پیشرفت و توسعه برقرار خواهد شد. چین و کشور عزیزمان ایران کشورهای باستانی و متمدن در قاره آسیا هستند و روابط دوستانه دو ملت دارای سابقه بسیار طولانی بوده که به بیش از 2 هزار سال پیش بازمی گردد.
فرمانده ناوگروه چین در ادامه تصریح کرد: به محض ورود به بندرعباس مهربانی دوستان ایرانی مخصوصاً دوستان نیروی دریایی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران را احساس کردم و وقت را غنیمت شمارده و به نمایندگی تمامی اعضای ناوگروه از برنامه ریزی گرم و دقیق دوستان ایرانی صمیمانه تقدیر می کنم.
وی خاطرنشان کرد: در این سفر چهارروزه نیروی دریایی دو کشور برنامه های گوناگونی همچون ملاقات مقامات عالی رتبه دوجانبه، تبادلات تخصصی، دیدار از ناوگان متقابل و مسابقه های ورزشی خواهد داشت.
آدمیرال شن ها ئو در خاتمه عنوان کرد: چین و کشور عزیزمان ایران از نظر جغرافیایی چند هزار کیلومتر فاصله دارند ولی این فاصله مانع دوستی و تعاملاتمان نمی شود و توقع دارم در آینده تبادلات و همکاری نیروی دریایی دو کشور بیش از پیش تقویت شده است و با تشریک مساعی دو طرف به طور مشترک، صلح و ثبات پابرجا و ماندگار منطقه را حفظ کنیم و آینده باشکوه تری را جهت روابط دو کشور بسازیم.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: روابط عمومی | بندرعباس | دریایی | ایرانی | دوستی | ایران | تمرین مشترک | تمرین نظامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *