خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

89 درصد از انگلیسی ها، در پی تابعیت دوگانه / ایندیپندنت خبر داد

پس از این که مشخص شد انگلیس از اتحادیه اروپا خارج خواهد شد، 89 درصد از مردم این کشور در صددند تا با کسب تابعیت دوگانه، گذرنامه یک کشور دیگر را به دست آورند.

89 درصد از انگلیسی ها، در پی تابعیت دوگانه / ایندیپندنت خبر داد

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از پایگاه خبری روزنامه ایندیپندنت، بعد از این که مشخص شد انگلیس از اتحادیه اروپا خارج خواهد شد، 89 درصد از مردم این کشور در صددند با کسب تابعیت دوگانه، گذرنامه یک کشور دیگر را به دست آورند.
بر این اساس، نتیجه همه پرسی خروج از اتحادیه اروپا، نگرش مردم انگلیس را نسبت به تابعیت دوگانه، عوض کردن داده است به گونه ای که اکثریت قابل توجهی از آنان، حاضرند جهت دریافت گذرنامه یک کشور دیگر، مبالغ هنگفتی هزینه کنند.

عبارات مهم : خروج از اتحادیه اروپا – انگلیسی

به نوشته ایندیپندنت، 58 درصد از متقاضیان تابعیت دوگانه در انگلیس گفته اند همه پرسی خروج از اتحادیه اروپا، موجب شده است است آنان به این فکر بیفتند. 75 درصد از انگلیسی هایی که در این بررسی، نظرشان را ابراز کرده اند گفته اند داشتن گذرنامه یک کشور دیگر، امکان گردش به دنیا و توانایی سفر به دیگر کشورها را زیاد کردن می دهد.
این مطبل می افزاید: دومین انگیزه مهم جهت دریافت تابعیت دوگانه انگلیسی ها، زیاد کردن آزادی ها و حقوق بشر است که 60 درصد از مردم انگلیس، آن را نگرانی خود اعلام کرده اند. یک ششم نیز گفته اند که جهت بازرگانی و اصلاح اوضاع کاری خود، درصدد هستند تابعیت دوگانه به دست آورند.
به نوشته ایندیپندنت، این نظرسنجی با شرکت 500 نفر در سنین 18 تا 50 سال، ماه گذشته انجام شد. در این نظرسنجی، 15 درصد از مردم انگلیس گفته اند حاضرند نیمی از درآمد هر سال خود را هزینه کنند تا بتوانند گذرنامه کشور دیگری را به دست آورند و بیش از 80 درصد نیز گفته اند که مایلند 5 درصد از درآمد هر سال خود را جهت این منظور هزینه کنند.
ایندیپندنت به نقل از مجریان این نظرسنجی نوشت نتیجه این نظرسنجی نشان می دهد بیش از هر وقت دیگر، مردم انگلیس راجع به ثبات و امنیت کشورشان نگرانند. کشورهای استرالیا، آمریکا، کانادا و آلمان، به ترتیب بااهمیت ترین کشور جهت دریافت تابعیت دوگانه انگلیسی ها معرفی شده است اند.
انتهای خبر/

واژه های کلیدی: خروج از اتحادیه اروپا | انگلیسی | دریافت | انگلیس | امنیت | اروپا | انگلیس | بین الملل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *