خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جهت آزمایش موشکی از کسی اجازه نمی‌گیریم ، ایران نقض برجام را جهت هر لحظه تحمل نمی‌کند

جمالی نوبندگانی در تصویر العمل به طرح تحریمهای تازه غیر هسته ای بر علیه کشور عزیزمان ایران گفت: پایبندی ما به برجام جهت هر لحظه نیست.

جهت آزمایش موشکی از کسی اجازه نمی‌گیریم ، ایران نقض برجام را جهت هر لحظه تحمل نمی‌کند

محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛با بیان این که ترامپ از ابتدای کارش اعلام کرده بود که بهبرجام اعتقادی ندارد و در اظهارنظرها و رفتارهای خود به اشکال گوناگون این عنوان را نشان داده بود، اظهار داشت: به نظر می رسد ترامپ به دنبال راه حلی می گردد که این قرارداد را به هم بزنند.

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بیانات ترامپ در حین مسابقه های انتخاباتی اش مبنی بر اینکه برجام را پاره می کند، بیان داشت: در آن وقت شاهد تصویر العمل قاطعانه رهبر انقلاب بودیم، که فرمودند اگر آمریکایی ها برجام را پاره کنند ما آن را آتش می زنیم.

وی با اشاره به اینکه به نظر می رسد، مشاورین ترامپ به او گفته اند که باعمل خود خواهان بازبینی در اوضاع برجام باشد، خاطرنشان کرد: طرح پرسشها موشکی و حقوق بشر که زیاد در خصوص تامین خواسته های همجنس بازان هست، به همین جهت تعریف می شود.

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه ما همواره اعلام کرده ایم، به تعهدات خود در برجام عمل می کنیم، اظهار داشت: ولی این سخن ما جهت هر لحظه نیست، چون آمریکا از راه های دیگر روح برجام را نقض می کند و این جهت هر لحظه به وسیله جمهوری اسلامی تحمل نمی شود.

جهت آزمایش موشکی از کسی اجازه نمی‌گیریم ، ایران نقض برجام را جهت هر لحظه تحمل نمی‌کند

جمالی نوبندگانی با اشاره به همکاری بیش از ۷۰درصدی مردم در انتخابات، اظهار داشت: حضور مردم یک اعتبار مردمی جهت نظام است و به نظر من روح جاه طلبی و تکبری که در هیئت حاکمه تازه آمریکا وجود دارد، یک مقداری آنها را کور کرده و نمی بینند که جمهوری اسلامی از یک اعتبار ای نیرومند برخوردار است و اگر قرار باشد که آنها به همین پرسشها ادامه دهند، ما تصویر العمل نشان میدهیم.

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه تصویر العمل اول ما در برابر نقض برجام به وسیله آمریکا، آزمون های موشکی خواهد بود، بیان داشت: ما جهت آزمایش موشکی از کسی اجازه نمی گیریم و از نظر حقوق بین الملل هم جهت خودمان این حق را قائل هستیم.

وی تصریح کرد: این پرسشها در هیئتی که در رابطه با برجام تشکیل شده است و تقریباً زیر نظر شورای عالی امنیت ملی هم کار می کنند، رصد می شود و فردا هم در کمیسیون امنیت ملی جلسه ای برگزار خواهد شد که در خصوص این عنوان هم بحث می شود.

انتهای خبر/

واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | آمریکایی | آمریکا | کمیسیون | تصویر | امنیت | اعتبار | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *