خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اشدمجازات جهت کسانی که با کشورهای متخاصم کار کنند

کسانی که به شکل آشکار و پنهان با آمریکا و کشورهای متخاصم کار می کنند بر اساس قانون مجازات اسلامی به اشد مجازات خواهند رسید.

اشدمجازات جهت کسانی که با کشورهای متخاصم کار کنند

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ کاظم جلالی مدیر مرکز پژوهش های مجلس و سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس 10 تیرماه با حضور در برنامه گفتگوی خاص خبری به بررسی راه ها ی مقابله با اقدامات ضد ایرانی آمریکا پرداختند.

تخصیص داده شده است هزار میلیارد تومان به برنامه موشکی ایران

کاظم جلالی مدیر مرکز پژوهش های مجلس در ابتدا در پاسخ به پرسش اول مجری برنامه پیرامن طرح مقابله با کارها ماجراجویانه و تروریستی آمریکا گفت: فردا طرح مقابله با کارها آمریکا به مجلس ارائه خواهد شد لذا اکنون به عنوان پیش نویس تهیه شده است و در اختیار مجلس قرار خواهد گرفت، بند 7 برجام تکالیفی را جهت وزارت دفاع مشخص کرده است که ما در این پیش نویس هم آورده ایم لذا در بخش های زیادی جواب متقابل به آمریکا داده ایم.

اشدمجازات جهت کسانی که با کشورهای متخاصم کار کنند

وی تصریح کرد: در این طرح به صورت جداگانه هزار میلیارد تومان به وزارت دفاع جهت انجام فعالیت های موشکی و هزار میلیارد تومان دیگر جهت نیروهای قدس سپاه پاسداران به منظور مقابله با کارها تروریستی تخصیص داده شده است یافته هست، ما هم مانند طرف برابر در قانون خودمان مقدمه ای را تعریف کرده ایم به طوری که شش عنوان را در ابتدا تعریف کرده ایم مانند نیروهای نظامی آمریکا.

طرح یک جریان یا یک گروه خاص در داخل مجلس نخواهد بود

رئیس مرکز پژوهش های مجلس با اشاره به اینکه عمده کار در مرکز پژوهش های مجلس انجام شده است است ادامه داد: مرکز پژوهش ها هر لحظه طرف مشورت کمیسیون ها و مجلس واقع شده است است ولی این بار به علت اینکه همکارانم در حوزه ها ی انتخابیه مشغول خدمت به مردم بودند از نهادهای مربوط به وزارت دفاع ، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی و بعضی از وزارتخانه ها و نهادهای دولتی دیگر مشورت های مورد نیاز را دریافت کردیم و لذا این طرح در داخل مجلس مورد مشورت فراکسیون های متفاوت قرار خواهد گرفت، این طرح ، طرح یک جریان یا یک گروه خاص در داخل مجلس نخواهد بود.

وقتی پای امنیت ملی در میان است نباید عینک جناحی ، گروهی و منافع خاص به چشم داشت

جلالی با تاکید بر اینکه باید انسجام و وحدت ملی در داخل کشور جلوه گر باشد گفت: در درون انقلاب اسلامی اختلاف نظر و سلیقه ایرادی ندارد و این نمایان شدن مردم سالاری دینی است ، هنگامی که پای امنیت و منافع ملی در میان است نباید عینک جناحی ، گروهی و منافع خاص به چشم داشت بلکه باید براساس منافع ملی حرکت کرد لذا امیدوارم این طرح مورد حمایت همه جریانات مجلس قرار بگیرد ، باید در برابر زیاده خواهی های دولتمردان و پارلمانی های ایالت متحده آمریکا با وحدت در کنار بایستیم.

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه برنامه طی گفتگوی زنده تلفنی اطراف طرح مرکز پژوهش های مجلس افزود: طرح تهیه شده است از زحمات مرکز پژوهش های مجلس است به طوری که همکاری ها ی مورد نیاز در این رابطه صورت گرفته ، این طرح جامع و خوب است و پاسخگوی واکنش‌ها دشمنانه آمریکا خواهد بود.

کسانی که به شکل آشکار و پنهان با آمریکا و کشورهای متخاصم کار می کنند بر اساس قانون مجازات اسلامی به اشد مجازات خواهند رسید.

نیروهای مسلح ایالت متحده آمریکا تروریستی ترین ارتش دنیا را دارد

وی با اشاره به اینکه باید با ادعاهای واهی و بی اساس آمریکا برخورد کرد اظهار داشت: باید در طرح قانونی خود اراده مصمم ملت کشور عزیزمان ایران را جهت تقویت نیروهای مسلح نشان می دهیم لیکن ملت کشور عزیزمان ایران از نیروهای سپاه پاسداران و قدس حمایت می کند این در حالی است که نیروهای مسلح ایالت متحده آمریکا تروریستی ترین ارتش دنیا را دارد، آدم کشی می کند ، زنان و کودکان را به قتل می رساند و در منطقه طی سالهای متفاوت شاهد لشکر کشی آمریکا بودیم لذا در این طرح می توان ارتش آمریکا را تروریستی قلمداد کرد.

ادامه دارد…

در این باره زیاد بخوانید:

واژه های کلیدی: نیروهای مسلح | وزارت دفاع | تروریستی | برنامه | ایرانی | آمریکا | ایران | امنیت | مقابله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *