خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

از وعده‌های انتخاباتی روحانی تا نظر باهنر راجع به کابینه دولت دوازدهم

مهم‌ترین اخبار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت در هفته گذشته را در این گزارش بخوانید.

از وعده‌های انتخاباتی روحانی تا نظر باهنر راجع به کابینه دولت دوازدهم

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، تحلیل کارشناسان سیاسی از حضور مردم در انتخابات، نظر باهنر راجع به کابینه دولت دوازدهم و نگاهی به وعده های انتخاباتی روحانی از بااهمیت ترین اخبار حوزه احزاب و تشکل ها در هفته گذشته بود.
کاندیداها به کمک مدیر جمهور منتخب بیایند/ حضور حماسی مردم مسئولیت عاملان نظام را سنگین تر کرد

عبارات مهم : انتخابات ریاست جمهوری – رئیس جمهور

دبیرکل حزب اراده ملت گفت: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مسابقه های تنگاتنگ و پرشور دوره تبلیغات را کنار بگذارند با یکدیگر دست برادری و همکاری دهند و جهت حل پرسشها کشور به کمک مدیر جمهور منتخب بیایند.
ملت غیور کشور عزیزمان ایران با حضور خود معادلات دشمن را بر هم زدند
عضو جبهه ایستادگی گفت: دشمن های نظام، خیال خام اختراع چند قطبی گری و چند پارچگی کشور عزیزمان ایران را در سر می پروراندند ولی ملت غیور ما معادلات دشمن را بر هم زدند.
حضور مردم در انتخابات نمایان شدن بخش وفاداری آنان به رهبری و نظام است
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: مردم دعوت رهبر معظم انقلاب را لبیک گفتند و با شکوهی تمام قد پای صندوق های رای آمدند.
مردم دل در گرو نظام و رهبری دارند/مبنای کار مدیر جمهور منتخب حل پرسشها مردم باشد
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: براساس تعهدات اخلاقی، مدنی و اجتماعی مورد نیاز است تا مدیر جمهور دوازدهم به شعارهایش جامعه عمل بپوشاند و مبنای کارش حل پرسشها مردم باشد.
زبان گویای محرومان خواهم بود/رأی قریب به ۱۶ میلیون ایرانی خواهان عوض کردن را نمی توان نادیده گرفت
حجت الاسلام رئیسی گفت: رأی قریب به ۱۶ میلیون ایرانی خواهان تغییر، سرمایه ای مهم و اعتبار عظیم است که به هیچ وجه نمی توان آن را در عرصه سیاسی و تصمیم گیری کلان کشور نادیده گرفت.
مردم با حضور خود در انتخابات ثابت کردند به نظام تعلق خاطر دارند
دبیر کل حزب آبادگران جوان گفت: حضور بی نظیر مردم در انتخابات نشان دهنده تعلق خاطر مردم کشور به نظام و آینده و آینده آن است.
انتخابات آخر راه نیست، شروع یک مرحله تازه است/رئیس جمهور منتخب از ورود به راه حل های نادرست تجربه شده است خودداری کند
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن تبریک به مدیر جمهور منتخب اعلام کرد: مدیر جمهور منتخب از ورود به راه حل های نادرست تجربه شده است خودداری کند.
حضور گسترده مردم جهت بدخواهان و دشمنان بازدارنده است/دولت باید در دوره دوم به اقشار آسیب پذیر توجه کند
عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یکی از اولویت های دولت دوازدهم پیگیری به اقشار آسیب پذیر و کسانی باشد که در معرض صورت خشن فقر هستند.
یکی از وظایف مهم دولتمردان پیگیری به وضع زندگی و معیشت مردم است
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: رهبری معظم انقلاب نیز تاکنون بارها بر ضرورت پیگیری به محرومین و مستضعفان تاکید کرده اند لذا یکی از وظایف مهم دولتمردان پیگیری به وضع زندگی و معیشت مردم است.
امیدواریم وعده اشتغال روحانی به فراموشی سپرده نشود/ دولتمردان در پرسشها اقتصادی و تجاری ذی نفع نباشند
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اعتقاد است که دولتمردان جهت مبارزه با رانت و فساد، نباید در پرسشها اقتصادی و تجاری ذی نفع باشند.
رسانه ملی در بسیج مردم جهت حضور در صحنه درخشید
خطیب موقت نمازجمعه پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: نمره رسانه ملی در بسیج افکارعمومی و مردم جهت حضور در صحنه انتخابات عالی بود.
دولت دوازدهم از ظرفیت جوانان در کابینه استفاده کند
عضو شورای مرکزی مجمع نمایندگان ادوار گفت: متاسفانه دولت یازدهم از ظرفیت جوانان در کابینه خود بهره نبرد لذا در این دوره مهم است تا رویه قبل را عوض کردن دهد.
مرحله پاسخگویی به مطالبات مردم شروع شده است است/ منتقدین باید به مطالبات به حقِ مردم بپردازند
شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در بیانیه ای تأکید کرد که جهت جلوگیری از خودکامگی در اداره کشور، منتقدین باید در چارچوب های قانونی به طرح مطالبات به حقِ مردم بپردازند.
مبارزه با فساد باید سیستماتیک و همه جانبه باشد/ مجلس و نهادهای مدنی به کمک دولت بیایند
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی اعتقاد است که اگر مبارزه با فساد به نتیجه برسد، مسئله اشتغال جوانان و اوضاع محرومین هم اصلاح می یابد.
باهنر: به دولت دوازدهم توصیه می کنم با کابینه پویاتر عمل کند/وحدت اصولگرایان در انتخابات قدم مثبتی بود/انتصاب مدیر و اعضای مجمع تشخیص مصلحت در ماه جاری
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: به دولت توصیه می کنم با کابینه پویاتر و سرحال تر عمل کند آیا که بعضی از دولتمردان فعلی اوضاع جسمی ارزش اجازه فعالیت را به آن ها نمی دهد.
دولت احزاب و تشکل ها را به رسمیت بشناسد/ احزاب می توانند در عملیاتی کردن وعده های انتخاباتی کمک شایانی کنند
عضو جبهه ایستادگی گفت: احزاب به عنوان دولت در سایه می توانند با تشکیل کار گروه هایی نسبت به اجرایی کردن اهداف دولت کمک شایانی کند.
دولت دوازدهم باید عنوان مسکن، اشتغال و ازدواج را در اولویت قرار دهد
عضو حزب اعتماد ملی گفت: رییس دولت دوازدهم باید عنوان مسکن جوانان و ازدواج آنان و ایجاد زمینه های اشتغال جهت جوانان کشور را در اولویت قرار دهد.
مدیریت کشور باید مسئولیت ها را به جوانان واگذار کند
عضو شورای مرکزی حزب عاملان سازندگی گفت: مدیریت کشور باید بپذیرد که مسئولیت ها ر ا به نسل جوان تر واگذار و از ظرفیت آنان استفاده کند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری | رئیس جمهور | رئیس جمهور | انتخابات | جوانان | ایرانی | انقلاب | مرکزی | ایران | اشتغال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *