خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

سبک رشد دلار عوض کردن می‌کند؟

در پنجمین روز هفته، دلار وارد محدوده ۳ هزار و ۹۴۰ تومان شد؛ دلار که روز سه‌شنبه با قیمت ۳‌هزار و ۹۲۴ تومان به کار خود آخر داده بود،

سبک رشد دلار عوض کردن می‌کند؟

سبک رشد دلار عوض کردن می کند؟

عبارات مهم : روز چهارشنبه – نوسان

در پنجمین روز هفته، دلار وارد محدوده ۳ هزار و ۹۴۰ تومان شد؛ دلار که روز سه شنبه با قیمت ۳ هزار و ۹۲۴ تومان به کار خود آخر داده بود، روز چهارشنبه ۱۶ تومان زیاد کردن را تجربه کرد و به بهای ۳ هزار و ۹۴۰ تومان رسید. این بیشترین رشد روزانه دلار در یک ماه گذشته بود و موجب شد انتظارات بازیگران ارزی تا حدی عوض کردن کند.

به گزارش دنیای اقتصاد؛برخی معامله گران با اذعان به رشد روز چهارشنبه از احتمال عوض کردن سبک رشد شاخص ارزی سخن گفتند. به گفته آنها، در روزهای ابتدایی مهرماه نیز قیمت دلار روند افزایشی داشت، ولی دامنه نوسان کم بود و قیمت هرگز نوسان روزانه دو رقمی را تجربه نکرد. قیمت دلار از تاریخ ۳ تا ۱۰ مهر، ۶ زیاد کردن را در روزهای کاری به ثبت رسانده بود، با این حال، نوسان هیچ کدام بالای ۸ تومان نبود. به این ترتیب، نوسان دو رقمی روز چهارشنبه جهت بعضی معامله گران نقش نقطه برشی داشت که انتظار داشتند روند قیمت بعد از آن عوض کردن کند. این دسته جهت، نشانه ها و دلایلی را نیز جهت عوض کردن سبک زیاد کردن قیمت مطرح کردند.

به گفته افزایشی ها، هر چقدر در فصل پاییز به سوی جلو حرکت کنیم، میزان تقاضا در بازار زیاد کردن بیشتری پیدا می کند و این عنوان می تواند تحرک معامله گران جهت زیاد کردن قیمت را بالاتر ببرد. در کنار این، از هفته آینده با باز شدن بازارهای چین، انتظار می رود تقاضای شرکت های تجاری داخلی نیز بالاتر برود. اوج بودن قیمت دلار در معاملات فردایی روز چهارشنبه نشانه دیگری بود که معامله گران از آن به عنوان شاهدی جهت زیاد کردن نوسان یاد کردند. در ساعات انتهایی روز چهارشنبه دلار در مقاطعی در معاملات فردایی بالای ۳ هزار و ۹۵۰ تومان معامله شد.

سبک رشد دلار عوض کردن می‌کند؟

در روزی که دلار در معاملات نقدی به سطح ۳ هزار و ۹۵۰ تومان نزدیک شد، سکه تمام بهار آزادی از مرز روانی یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان عبور کرد. روز چهارشنبه، سکه ۷ هزار تومان زیاد کردن یافت و به بهای یک میلیون و ۲۵۲ هزار تومان رسید. سکه پیش از این در تاریخ ۲۵ شهریور در سطح قیمتی بالاتری قرار داشت. در کنار رشد دلار که بااهمیت ترین محرک سکه بازان بود، بهای اونس در بازارهای جهانی نیز تا ساعت ۳ بعدازظهر نه تنها در برابر افت زیاد مقاومت کرد، بلکه به سوی محدوده هزار و ۲۸۰ دلار حرکت کرد. به این ترتیب، روند اونس تا ساعت ۳ بعدازظهر روز چهارشنبه حامی سکه طلا بود.

عوامل رشد دلار

در پنجمین روز هفته، دلار وارد محدوده ۳ هزار و ۹۴۰ تومان شد؛ دلار که روز سه‌شنبه با قیمت ۳‌هزار و ۹۲۴ تومان به کار خود آخر داده بود،

یکی از بااهمیت ترین عوامل اثرگذار در رشد دلار، اوج رفتن قیمت حواله درهم بود. قیمت این ارز روز چهارشنبه از محدوده هزار و ۸۰ تومان عبور کرد و به بهای هزار و ۸۳ تومان رسید. قیمت حواله درهم و دلار با یکدیگر رابطه مستقیم دارند و به طور سنتی زیاد کردن یکی منجر به رشد دیگری می شود. دیگر عامل مهمی که توانست قیمت دلار را دچار زیاد کردن کند، تحرکات معامله گران آتی بود. به گفته یکی از بازیگران باتجربه بازار، فردایی ها فعالیت خود را بعد از تعطیلی صرافی های بانک ها در انتهای روز سه شنبه شدت دادند.

این عنوان موجب شد که دلار در ابتدای روز چهارشنبه معاملات خود را در سطح جدیدی نسبت به روز سه شنبه شروع کند. در پنجمین روز هفته، شاخص بازار ارز معاملات خود را با قیمت ۳ هزار و ۹۳۲ تومان شروع کرد که افزایشی ۸ تومانی نسبت به قیمت بسته شده است روز سه شنبه داشت. در ادامه روز این ارز حرکت آرام صعودی را پی گرفت، به طوری که پیش از ساعت ۲ بعدازظهر به قیمت ۳ هزار و ۹۳۵ تومان رسید. با این حال، بعد از این ساعت و شروع تسویه های ارزی، شدت رشد قیمت زیاد شد و در نهایت قیمت در مقاطعی از محدوده ۳ هزار و ۹۴۰ تومان اوج رفت.

سبک رشد دلار عوض کردن می‌کند؟

واژه های کلیدی: روز چهارشنبه | نوسان | بازار | میلیون | اخبار اقتصادی و بازرگانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *