خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ارزان‌ترین قیمت‌های پیشنهادی آپارتمان در پایتخت کشور عزیزمان ایران

مطابق گزارش بانک مرکزی میانگین قیمت خرید و فروش هر مترمربع آپارتمان مسکونی در آخرین ماه از فصل تابستان معادل ۴میلیون و ۷۶۰ هزار تومان در مناطق متفاوت شهر

ارزان‌ترین قیمت‌های پیشنهادی آپارتمان در پایتخت کشور عزیزمان ایران

ارزان ترین قیمت های پیشنهادی آپارتمان در تهران

عبارات مهم : آپارتمان – شهریورماه

مطابق گزارش بانک مرکزی میانگین قیمت خرید و فروش هر مترمربع آپارتمان مسکونی در آخرین ماه از فصل تابستان معادل ۴میلیون و ۷۶۰ هزار تومان در مناطق متفاوت شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران ثبت شده است است که در مقایسه با ماه مشابه سال قبل معادل ۷/ ۹ درصد زیاد کردن نشان می دهد.

به گزارش دنیای اقتصاد؛در این میان بررسی ها نشان می دهد بیشترین رشد قیمت در شهریورماه امسال نسبت به شهریورماه سال گذشته مربوط به منطقه ۵ معادل ۵/ ۱۲ درصد و کمترین میزان رشد معادل ۴/ ۰ درصد به منطقه ۲۲ شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران مربوط بوده است.

در میان مناطق ۲۲ گانه نیز بیشترین قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی معامله نیز معادل ۱۰ میلیون و ۴۰هزار تومان در منطقه یک و کمترین قیمت هرمتر مربع آپارتمان معامله شده است نیز معادل ۲ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان در منطقه ۱۸ انجام شده است هست. بعد از منطقه یک مناطق ۳، ۲، ۶ و ۵ نیز بیشترین قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی در شهریورماه امسال را داشته اند. در گزارش نبض بازار امروز ارزان ترین قیمت های پیشنهادی آپارتمان های مسکونی در محدوده های متفاوت شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران که طی هفته اخیر به بازار ارائه شده است اند آمده است.

ارزان‌ترین قیمت‌های پیشنهادی آپارتمان در پایتخت کشور عزیزمان ایران

واژه های کلیدی: آپارتمان | شهریورماه | بازار | ایران | اخبار اقتصادی و بازرگانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *