خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جزئیات زیاد کردن قیمت بلیت اتوبوس‌های شرکت واحد پایتخت کشور عزیزمان ایران

پیمان سنندجی در گفتگو با مهر با بیان اینکه از شنبه (دهم تیر) بعد از رأی شورای حل اختلاف در خصوص مصوبه قیمت کرایه های حمل و

جزئیات زیاد کردن قیمت بلیت اتوبوس‌های شرکت واحد پایتخت کشور عزیزمان ایران

جزئیات زیاد کردن قیمت بلیت اتوبوس های شرکت واحد تهران

عبارات مهم : قیمت گذاری – دستگاه

رئیس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، شرح زیاد کردن قیمت بلیت اتوبوس را تشریح کرد.

پیمان سنندجی در گفتگو با مهر با بیان اینکه از شنبه (دهم تیر) بعد از رأی شورای حل اختلاف در خصوص مصوبه قیمت کرایه های حمل و نقل عمومی در سال ۹۶ و ابلاغ آن به شهرداری، قیمت های تازه اتوبوس اجرایی شد، گفت: در تمامی خطوط اتوبوسرانی به طور میانگین ۱۵ درصد قیمت بلیت ها زیاد کردن پیدا کرد و در حال حاضر میزان زیاد کردن به وسیله بنرها اطلاع رسانی شده است و تمام سیستم های هوشمند و کارتخوان نیز بروزرسانی شده است است.

جزئیات زیاد کردن قیمت بلیت اتوبوس‌های شرکت واحد پایتخت کشور عزیزمان ایران

وی یادآور شد: اگر دستگاه بلیت های اعتباری در اتوبوسی خراب باشد، همچنان مسافران اتوبوس می توانند از پرداخت بلیت خودداری کنند و در صورت تخلف حتماً این عنوان را اطلاع رسانی کنند.

سنندجی در خصوص میزان زیاد کردن بلیت اتوبوس گفت: همه خطوط اتوبوسرانی در ۹ مسافت تعریف شده است و خطوط بی آرتی نیز در چهار مسافت تعریف شده است است که از ۴۰۰ تا ۶۰۰ تومان بلیت ها در بخش دولتی قیمت گذاری شده؛ همچنین در بخش شخصی نیز قیمت بلیت از ۶۰۰ تا ۱۱۰۰ تومان است.

پیمان سنندجی در گفتگو با مهر با بیان اینکه از شنبه (دهم تیر) بعد از رأی شورای حل اختلاف در خصوص مصوبه قیمت کرایه های حمل و

مشکل مینی بوس یورو ۳ مربوط به شرکت واحد اتوبوسرانی نیست

رئیس شرکت واحد اتوبوسرانی پایتخت کشور عزیزمان ایران همچنین در پاسخ به پرسشی در خصوص مسئله پلاک گذاری مینی بوس های یورو۳ به وسیله پلیس گفت: این مینی بوس ها متعلق به شرکت واحد نیست و تمامی مینی بوس هایی که در اختیار شرکت واحد بودند، روند نوسازی خود را طی کرده هست. در حال حاضر ۷۰۰ دستگاه مینی بوس فرسوده تبدیل به تاکسی شده است و ۱۲۱ مینی بوس نیز نوسازی شده است هست؛ بنابراین مسئله استانداردها مربوط به مینی بوس های متعلق به شهرداری نیست.

سنندجی ادامه داد: مینی بوس های فرسوده ای که در حال حاضر در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران تردد می کنند، متعلق به اطراف پایتخت کشور عزیزمان ایران هستند یا سرویس های دربستی است که امیدواریم با ممنوعیت ها و برنامه ریزی هایی که در خصوص تردد خودروهای فرسوده در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران انجام شده، دیگر شاهد مینی بوس های آلاینده در سطح شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران نباشیم.

جزئیات زیاد کردن قیمت بلیت اتوبوس‌های شرکت واحد پایتخت کشور عزیزمان ایران

واژه های کلیدی: قیمت گذاری | دستگاه | اتوبوس | ایران | اتوبوس | اخبار اقتصادی و بازرگانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *