خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

شروع از ماه آینده ، اجرای طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانی نهایی شد

اجرای طرح کارت‌های اعتباری خرید کالای ایرانی در امسال با توسعه جامعه هدف، تنوع محصولات و بانک‌های اعتباردهنده نهایی شده است و به احتمال فراوان تا یک ماه آینده کلید خواهد خورد. 

شروع از ماه آینده ، اجرای طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانی نهایی شد

اجرای طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانی نهایی شد/ شروع از ماه آینده

عبارات مهم : اجرای طرح – ایرانی

اجرای طرح کارت های اعتباری خرید کالای ایرانی در امسال با توسعه جامعه هدف، تنوع محصولات و بانک های اعتباردهنده نهایی شده است و به احتمال فراوان تا یک ماه آینده کلید خواهد خورد.

به گزارش ایسنا، صدور کارت های اعتباری خرید کالای ایرانی از ابتدای دی ماه سال گذشته متوقف و با توجه به اتمام دوره یک ساله زمانی طرح خرید کالای ایرانی تمدید این طرح منوط به مشورت های مجدد وزارت صنعت، معدن و تجارت به همراه بانک مرکزی شد. با این حال بعد از گذشت حدود دو ماه از آخر دوره زمانی صدور کارت های اعتباری خرید کالای ایرانی صدور مجدد این کارت ها در هاله ای از ابهام قرار داده شد و ادامه یا توقف طرح مذکور مشخص نبود، علاوه بر این هیچ یک از مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیز بانک مرکزی حاضر به اعلام موضع مشخص و صریح در رابطه با صدور یا عدم صدور مجدد کارت های اعتباری خرید کالای ایرانی نبودند.

شروع از ماه آینده ، اجرای طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانی نهایی شد

طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانی درحالی از مهرماه سال 1394 به وسیله تیم اقتصادی دولت اعلام شد که به گفته مسوولان بانک مرکزی این طرح مورد استقبال قرار نگرفته و از مهرماه سال 1395 بانک مرکزی طرح کارت اعتباری عام که جهت خرید انواع کالاهای ایرانی و خارجی بود را در دستور کار خود قرار داد، طرحی که باز هم در نهایت با جنجال های پیش آمده مابین وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی به خوبی نشان داد که باز هم از موفقیت مورد نیاز برخوردار نبوده است.

اما محسن صالحی نیا- معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت- در گفت وگو با ایسنا در مورد طرح کارت های اعتباری خرید کالای ایرانی اعلام کرد که به احتمال فراوان طرح تازه کارت اعتباری خرید کالای ایرانی با توسعه جامعه نشانه و تنوع محصولات تا یک ماه آینده کلید خواهد خورد.

اجرای طرح کارت‌های اعتباری خرید کالای ایرانی در امسال با توسعه جامعه هدف، تنوع محصولات و بانک‌های اعتباردهنده نهایی شده است و به احتمال فراوان تا یک ماه آینده کلید خواهد خورد. 

وی ادامه داد: بر اساس تکلیفی که ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تعیین کرده است با مشورت و مذاکره با بانک مرکزی و هماهنگی های انجام شده است در کمیته راهبری ستاد اقتصاد مقاومتی کارها اولیه انجام شده است و طرح مذکور اجتناب ناپذیر است.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه تلاش داریم با برداشتن محدودیت ها و توسعه جامعه نشانه طرح صدور کارت های اعتباری خرید به کالای ایرانی را در دستور کار قرار دهیم، اظهار کرد: نشانه از اجرای این طرح در امسال اصلاح آن نسبت به طرحی است که سال گذشته مدنظر قرار داده شد تا با تنوع بانک های اعتباردهنده، توسعه جامعه هدف، تنوع محصولات و در نظر گرفتن کالاهای مصرفی بادوام در این طرح بتوانیم متقاضیان بیشتری را جذب کنیم.

صالحی نیا افزود: شاخص های طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانی مشخص شده است است و بعد از نهایی شدن طرح در مورد جزییات آن اطلاع رسانی خواهد شد.

واژه های کلیدی: اجرای طرح | ایرانی | محصولات | مرکزی | تجارت | اخبار اقتصادی و بازرگانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *