خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

نارسایی‌های اجرایی در خدمات حج قابل حل است

حمید محمدی در جمع صمیمی جانبازان حاضر در حج گفت: نارسایی‌های اجرایی در خدمات حج قابل حل است.

نارسایی‌های اجرایی در خدمات حج قابل حل است

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت حج و زیارن، صبحگاه امروز (دوشنبه ۲۳ مرداد) مدیر شرکت حج و زیارت باتفاق مسئولین ستاد حج، در جمع صمیمی جانبازان مستقر در هتل سناف مکه مکرمه حاضر شد. ایشان در این دیدار صمیمانه چنین گفت: با تجلیل از ارزش والای ایثارگری جانبازان عزیز، گفت: با تمام محدودیت‌هایی که از هر سو بر سر راه بازگشایی حج امسال وجود داشت خداوند توفیق و عنایت فرمود: تا با دعای خیر شما دلسوختگان، این مسیر معنوی باز و حضور شما عزیزان و دیگر حجاج کشورمان میسر شود.

محمدی افزود: الحمدلله در عرصه اجرا تا کنون مسئله قابل ذکری نبوده است هر چند سفر حج فی نفسه سختی‌هایی دارد و از این رو مشکلاتی نیز وجود دارد که با همت و همکاری دست اندر کاران و خود زائران حل و فصل خواهد شد.

رئیس شرکت حج و زیارت در مورد ایام تشریق گفت: خوشبختانه وضع چادر‌های عرفات در حج امسال بطور چشمگیری اصلاح یافته و امکانات جدیدی فراهم گردیده است.

نارسایی‌های اجرایی در خدمات حج قابل حل است

رئیس شرکت حج و زیارت بار دیگر تاکید کرد رعایت صوابط و مقرراتی که به کاروان‌ها اعلام شده است است قطعا موجب امنیت و آسایش زائران گرامی خواهد شد.

در این نشست صمیمانه، عموم زائران جانباز از خدمات مدیر، روحانی و سایر عوامل کاروان و مجموعه عاملان حج و شرکت حج و زیارت قدردانی کردند و مساعی مخلصانه آنان را تحسین نمودند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: حج و زیارت | امکانات | زائران | زائران جانباز | حمید محمدی | حج 96 |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *