خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دیدار رییس شرکت حج و زیارت با حجاج ایرانی مستقر در مکه مکرمه

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت حج و زیارت، ظهر امروز دوشنبه 23 مرداد رییس شرکت حج و زیارت در

دیدار رییس شرکت حج و زیارت با حجاج ایرانی مستقر در مکه مکرمه

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت حج و زیارت، ظهر امروز دوشنبه 23 مرداد رییس شرکت حج و زیارت در سه هتل در مکه مکرمه با حجاج ایرانی دیدار کرده و در خصوص اوضاع خدمات با ایشان گفتگو کرد.

رئیس شرکت حج و زیارت ابتدا در هتل میلینیوم در جمع زائران حضور یافت و از بخش های خدماتی دیدار کرد. سپس در هتل قصرالشرق ضمن سرکشی به مطب دکتر و اطلاع از کیفیت ارائه خدمات پزشکی، با حجاج دیدار و گفتگو کرد و نظرات آنان در خصوص غذا و کیفیت میوه را جویا شد و در جهت اصلاح کار تاکید نمود. آن وقت به هتل جوهره المنصور وارد شده است و صمن دیدار و گفتگو با زائران اهل سنت، نظرات ایشان در خصوص استفاده از نوشیدنی های غیر گازدار را جویا شد.

عبارات مهم : حج و زیارت – ایرانی
در این دیدارها که کلانتری و خسروی مدیر و معاون منطقه 5 و سایر مسوولین اجرایی و نظارتی ستاد مرکزی و ستاد منطقه 5 مکه مکرمه، مدیر شرکت حج و زیارت را همراهی کردند، تمامی موارد و نکات مورد نطر حجاج ثبت و به بخش های متفاوت ارجاع شد.

همچنین در این دیدارها، مسوولین واحدهای نقل و اسکان و بازرسی و ارزشیابی منطقه 5 نیز حضور داشتند و توضیحات مورد نیاز را به حجاج ارائه کردند.

دیدار رییس شرکت حج و زیارت با حجاج ایرانی مستقر در مکه مکرمه

شایان ذکر است در تمامی این بازدیدها آقای محمدی رییس شرکت حج و زیارت با استقبال گرم حجاج، عاملان حج و کادر مدیریت عربی هتل روبرو بودند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: حج و زیارت | ایرانی | زائران | حجاج ایرانی | حج 96 | اخبار حج |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *