خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ممنوعیت راه اندازی داربست عزاداری در خیابان‌ها و انسداد معابر در ایام محرم

نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای به مناسبت ماه محرم به هیئت های مذهبی توصیه‌های کرد و از آنها خواست با داربست خیابان ها را مسدود نکنند.

ممنوعیت راه اندازی داربست عزاداری در خیابان‌ها و انسداد معابر در ایام محرم

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه‌ای فرا رسیدن ماه محرم؛ شهادت مظلومانه اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش را به ملت شریف و بزرگوار کشور عزیزمان ایران اسلامی تسلیت گفت. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

عبارات مهم : نیروی انتظامی – عزاداران حسینی
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع)

“محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.” حضرت امام خمینی(ره)

محرم؛ ماه بصیرت، شکوفایی معنوی، سوگواری خردمندانه و ماه علاقه الهی هست. ماه رشد و بالندگی و اندیشیدن ، مدرسه عشقی که باید در آن درس چگونه زیستن آموخت و عاشورا؛ نقطه عطف شجاعت، شکیبایی، ذلت گریزی و ستم ستیزی در مسیر پرفراز و نشیب تاریخ اسلام است.

عاشورا ؛ تصویری از مظلومانه ترین و جانگدازترین واقعیت در حیات بشری است که در آن، درس مبارزه با “خودپرستی”، ” ظلم ” و “خودکامگی” با خون نگاشته شد.

آنچه در محرم به وقوع پیوست، تنها یک واقعه نیست، بلکه رخداد “عاشورا”، نقشه راه حیات سعادتمندانه و جاودانگی و سرمشقی جهت ظلم ستیزی و مظلوم یاری است.

این اطلاعیه می افزاید؛ حال و هوای محرم الحرام و دهه حماسی عاشورا، دل عاشقان اباعبدالله (ع) را بی تاب کرده و دل سوختگان و شیفتگان مکتب حسینی( ع ) در لبیک به ندای “هل من ناصر ینصرنی” به سوگ و ماتم می‌نشینند … آری ! عزاداری جهت حسین(ع) و یارانش خبر “کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا” را بار دیگر در گوش فلک فریاد خواهد زد.

نیروی انتظامی نیز همگام با این پویش عظیم مردمی و عزاداری حسینی و با بسیج امکانات ضمن گرامیداشت حماسه عظیم و باشكوه و الهی عاشورا، با کمال افتخار در راستای تأمین نظم و امنیت و خدمتگزاری به مردم قدرشناس و ولایی با همکاری و همراهی عموم عزاداران انجام وظیفه خواهد کرد.

بر این اساس نیروی انتظامی جهت برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اقامه عزا و تامین نظم و امنیت مطلوب جهت عموم مردم و به خاص عزاداران حسینی (ع )، توجه شهروندان را به موارد ذیل جلب کرده و نسبت به رعایت آنها تأکید می‌کند.

ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی با تلاش بی وقفه تلاش خواهند کرد با برقراری نظم ، امنیت و سهولت در تردد خودروها، بر شکوه و عظمت مراسم عزاداری در سراسر کشور بیافزایند، لذا به شهروندان توصیه می‌شود با کارکنان ناجا در این ایام مانند هر لحظه همکاری صمیمانه داشته باشند.

ممنوعیت راه اندازی داربست عزاداری در خیابان‌ها و انسداد معابر در ایام محرم

-مسئولان هیئت های عزاداری و تکایا، از راه اندازی هر گونه داربست در معابر عمومی که موجب مسدود شدن خیابان و یا کندی عبور و مرور می شود، خودداری کنند.

– توصیه می‌شود در حرکت دسته‌های عزاداری و حین برگزاری مراسم عزاداری، به خاص در ساعات نهایی شب در استفاده از بلندگوها، رعایت حال بیماران و افراد مسن بشود.

مراکز۱۱۰ پلیس در تمامی ساعات شبانه روز آماده دریافت اطلاعات و خدمت رسانی به مردم خواهند بود.

انتهای پیام/

توصیه‌های نیروی انتظامی به هیئت های مذهبی

واژه های کلیدی: نیروی انتظامی | عزاداران حسینی | نیروی انتظامی | مراسم عزاداری | معابر عمومی | عزاداری | انتظامی | اطلاعیه | امنیت | اسلام | عاشورا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *