خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

درخواست از پلیس جهت شدت یافتن برخورد با خودروهای آلاینده ، شهروندان همپیم

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، شهروندان همپیمایی در سفرهای درون شهری و نیز کم کردن تردد با خودروهای تک سرنشین را در دستور کار خود قرار دهند.

درخواست از پلیس جهت شدت یافتن برخورد با خودروهای آلاینده ، شهروندان همپیم

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ کیومرث کلانتری مدیرکل محیط زیست استان پایتخت کشور عزیزمان ایران اظهار کرد: هر ساله با بازگشایی مدارس در مهرماه، زیاد کردن بار ترافیکی و به تبع آن زیاد کردن بار آلاینده‌های هوا سوغات پاییز جهت همشهریان تهرانی است.

عبارات مهم : حمل و نقل عمومی – آلودگی هوا
کلانتری با بیان اینکه عموما در نیمه دوم سال و همزمان با ورود به فصل سرما تعداد روزهای ناسالم در پایتخت کشور عزیزمان ایران زیاد کردن داشته هست، گفت: یکی از مباحث اساسی در کنترل میزان آلودگی‌های محیط زیستی خصوصا آلودگی هوا همکاری شهروندان فهیم و آگاه تهرانی در این مقوله است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان پایتخت کشور عزیزمان ایران در ادامه افزود: در این راستا از خانواده‌ها درخواست می‌کنیم جهت جلوگیری از ایجاد ترافیک تا حد امکان از سرویس مجاز مدارس استفاده کنند و نیز از تردد غیرضروری با خودروهای شخصی اجتناب کنند.

وی تصریح کرد : همچنین توقف و تجمع غیرضروری در جلوی مدارس می‌تواند باعث زیاد کردن ترافیک و مسدود شدن مسیر شود که از رانندگان خودروها درخواست می‌شود به این عنوان توجه جدی کنند.

کلانتری همچنین با درخواست از پلیس راهور تهران مبنی بر شدت یافتن برخورد با خودروهای دودزا و آلاینده بیان داشت: یکی دیگر از موضوعاتی که باید به وسیله دارندگان وسایل نقلیه مورد توجه قرار گیرد، عدم استفاده از خودروهای معیوب و دارای نقص فنی است.

استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی راهی مناسب جهت کم کردن ترافیک پایتخت

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به اینکه مدیریت وقت سفر و نیز استفاده بیش‌تر از ناوگان حمل و نقل عمومی به وسیله شهروندان در کم کردن بار ترافیکی و جلوگیری از ایجاد آلودگی بسیار موثر خواهد بود، گفت: امیدوارم شهروندان، همپیمایی در سفرهای درون شهری و نیز کم کردن تردد با خودروهای تک سرنشین را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با قدردانی از پلیس راهور و شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران به جهت آینده نگری برنامه‌های ترافیکی و ظرفیت سازی خاص حمل و نقل عمومی همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، حضور پر رنگ پلیس راهور را در کنترل و نظم دهی ترافیک مهرماه بسیار مهم دانست و گفت: همه ما به لحاظ ایجاد شرایط مناسب جهت استقبال از مهرماه و برخورداری از فضای مناسب و مطلوب روانی جهت خود و خانواده در این ایام باید ضمن همکاری کامل با پلیس و رعایت قوانین، احترام به حقوق یکدیگر و حوصله مداری را در برنامه‌های روزانه بیرون از منزل قرار دهیم.

کلانتری در آخر افزود: امیدوارم امسال سال تحصیلی خوب و موفقی جهت همه دانش آموزان رقم خورد.

انتهای پیام/

درخواست از پلیس جهت شدت یافتن برخورد با خودروهای آلاینده ، شهروندان همپیم

واژه های کلیدی: حمل و نقل عمومی | آلودگی هوا | استفاده | ترافیک | آلودگی | آلاینده | ایران | ترافیک | آلودگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *