خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دولت یازدهم یک ریال هم به شهرداری پول پرداخت نکرده است ، عده ای غیر منصفا

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت:دولت یازدهم یک ریال به شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران پرداخت نکرده هست.

دولت یازدهم یک ریال هم به شهرداری پول پرداخت نکرده است ، عده ای غیر منصفا

به گزارش خبرنگار حوزه شهریگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ محمد باقر قالیباف شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در مراسم افتتاح تقاطع غیر همسطح سه راهی تقی آباد و بهره برداری از ۱۱۰ پروژه اجتماعی و فرهنگی، ورزشی، عمرانی، خدمات شهری و محیط زیست و حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰، با بیان اینکه شهر ری نمادی از فرهنگ اسلامی کشور عزیزمان ایران هست، اظهار داشت: بدون شک شهر ری یکی از مناطق مهم پایتخت کشور عزیزمان ایران در توسعه فرهنگ قرآنی است.
وی افزود: از روزی که توفیق خدمت در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران را داشتم توجه خود را به کم کردن فاصله بین شمال و جنوب شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گذاشتم که بدون شک نیز مردم آن را مشاهده می کنند.

عبارات مهم : دولت یازدهم – شهرداری

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه مردمی که در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران زندگی می کنند، کارها انجام شده است در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران را می بینند، گفت: کارهای شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران از جنس اقداماتی است که مردم شب و روز با آن سر و کار دارند،به همین علت اعتقاد دارم کسی نمی تواند آن را انکار کند.
قالیباف گفت : عده ای با دادن اطلاعات غلط به مردم اغراض سیاسی مشخصی را دنبال می کنند.
وی ادامه داد: از زمانی که شورای شهرها تشکیل شد جهت شهرداری ها پرسشها فراوانی به وجود آمد که از جمله آن می توان به مصوب کردن درآمدهای ناپایدار اشاره کرد.
شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر اینکه شهرداری ها مسئول حل پرسشها درآمدهای ناپایدار هستند، گفت: دولت ها هم اکنون مسئول درآمدهای پایدار هستند و همین امر هم مشکلاتی را جهت ما به وجود آورده است.
قالیباف اضافه کرد: کسانی که خود جهت شهرداری ها مسئله ایجاد کردند امروز با توقع زیاد از ما درآمدهای پایدار را مطالبه می کنند و موضوعاتی از این دست را دنبال می کنند.
وی با بیان اینکه از عملکرد دولت یازدهم انتقاد جدی دارم، افزود: دولت یازدهم با کم کردن درصد درآمدهای پایدار جهت شهرداری ها پرسشها را جهت شهرداری ها مضاعف کرد.
شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به تصویب قانون ارزش افزوده در مجلس در سال ۸۵، تصریح کرد: در این سال بخشی از درآمدهای پایدار از شهرداری ها گرفته شد و به دولت داده شد.
قالیباف ادامه داد: درآمدهای پایدار عوارضی بود که مستقیم از مردم دریافت می کردیم ولی آن را از شهرداری ها گرفتند و تنها ۵۰ درصد آن را به ما دادند اگرچه همین ۵۰ درصد هم به خزانه دولت ها ریخته می شود و بعد آن را به شهرداری پرداخت می کنند.
در حال تکمیل…

واژه های کلیدی: دولت یازدهم | شهرداری | قالیباف | فرهنگ | ایران | شهردار | اخبار شهرداری | اغراض سیاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *