خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

زیاد کردن بهره وری با تشکیل تعاونی‌های بازنشستگی ، 7 درصدی مستمری بازنشستگان در سال 96 ، افزایش 18

رئیس صندوق بازنشستگی کشوری از زیاد کردن 18/7 درصدی حقوق بازنشستگان کشوری با بازگشت ٢٤٠٠ میلیارد تومان از ترمیم ضایعاتی که پیش از این جهت صندوق به وجود آمده بود در سال ٩٦ خبر داد.

زیاد کردن بهره وری با تشکیل تعاونی‌های بازنشستگی ، 7 درصدی مستمری بازنشستگان در سال 96 ، افزایش 18

به گزارش خبرنگارحوزه رفاه و تعاونگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛محمود اسلامیان، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در آیین امضای تفاهم نامه معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق بازنشستگی که امروز (چهارشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه تعاون یکی از شاخص های اقتصادی است که در قانون اساسی نیز به آن به عنوان یک پتانسیل اشاره شده است هست، اظهار داشت: از آنجایی که بازنشستگان روزی به عنوان سرمایه های کشور بودند که امروز به دلایل اداری از خدمت در نهاد یا شرکت خود معاف شده است اند، در نظر داریم از ظرفیت و تجربه آن ها در حوزه هایی که پیش از این در آن مشغول بوده اند بهره مند شویم.
وی گفت: همانطور که در دنیا نیز این عنوان مطرح است ما هم قصد داریم با تشکیل تعاونی، تسهیل کننده راه آن ها جهت ورود مجدد به تناوب اقتصادی کشور باشیم.

عبارات مهم : بازنشستگان – بازنشستگی

رئیس صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه در نظر داریم با همکاری شرکت امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از ظرفیتی که در امور تعاون کشور وجود دارد جهت کمک به بازنشستگان استفاده کنیم، بیان کرد: ما در این مسیر تنها تسهیل کننده راه هستیم و محور تشکیل تعاونی ها بازنشستگان هستند.
در حال تکمیل…

واژه های کلیدی: بازنشستگان | بازنشستگی | اقتصادی | صندوق | همکاری | اخبار وزارت کار | تعاونی | صندوق بازنشستگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *