خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

طرح جامع فاضلاب پایتخت کشور عزیزمان ایران باید به سرعت اجرایی شود

رئیس محیط زیست استان پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: تصفیه فاضلاب‌های خانگی در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران اهمیت بالایی دارد، از این رو طرح جامع فاضلاب پایتخت کشور عزیزمان ایران باید به سرعت اجرایی شود.

طرح جامع فاضلاب پایتخت کشور عزیزمان ایران باید به سرعت اجرایی شود

محمدحسین بازگیر مدیر محیط زیست استان پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ با اشاره به اهمیت تصفیه فاضلاب شهری اظهار داشت: تصفیه فاضلاب‌های خانگی در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران از اهمیت بالایی برخوردار هست، از این رو طرح جامع فاضلاب پایتخت کشور عزیزمان ایران باید به سرعت اجرایی شود.

وی ادامه داد: واحدهای خدماتی مانند بیمارستان ها، واحدهای تولیدی و کارخانه ها باید فاضلاب های خود را تصفیه کنند و بعد از آن فاضلاب را در آب‌های زیرزمینی و جاری رها کنند.
رئیس محیط زیست استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به تخلف بعضی از واحدهای تولیدی و یا بیمارستان ها در زمینه رها کردن فاضلاب تصفیه نشده به آب‌های زیرزمینی و جاری گفت: بعضی از واحدهای تولیدی و بیمارستان ها دارای تصفیه منزل هستند ولی فاضلاب تصفیه نشده خود را دور از چشم ماموران و کارشناسان محیط زیست در آب های زیرزمینی و جاری رها می کنند که مورد نیاز است هموطنان در صورت مشاهده، تخلفات را به محیط زیست اطلاع بدهند.
بازگیر با اشاره به حساسیت محیط زیست نسبت به پساب‌های واحدهای تولیدی و بیمارستانی تاکید کرد: حجم تصفیه منزل بعضی از واحدهای تولیدی با میزان پساب آن‌ها برابری نمی کند، از این رو بخش قابل توجهی از پساب تصفیه نشده وارد محیط زیست می شود.
رئیس محیط زیست استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه کیفیت آب متاثر از کمیت آن هست، گفت: دِبی بالای آب رودخانه کن موجب پایش آب از آلودگی ها می شود، ولی این آلودگی در رودخانه ای با دِبی پایین ماندگار می شود و اثرات مخربی جهت محیط زیست دارد.
وی با اشاره به نیاز شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به آب های زیرزمینی تاکید کرد: بخش عمده آب مصرفی پایتخت کشور عزیزمان ایران از منابع زیرزمینی تامین می‌شود.
بازگیر تصریح کرد: با همکاری مردم در ارایه گزارش واحدهای متخلف، می توانیم نسبت به اجبار آن‌ها جهت تصفیه فاضلاب اقدام و با تخلف زیست محیطی آن‌ها مقابله کنیم.
رئیس محیط زیست پایتخت کشور عزیزمان ایران تاکید کرد: با مشاهده تخلفات زیست محیطی در هر نقطه از شهر و اطلاع رسانی از سوی مردم در محل مورد نظر حضور خواهیم یافت و با استفاده از اختیارات قانونی خود با متخلفان زیست محیطی برخورد خواهیم کرد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: بیمارستان | بیمارستان | مشاهده | فاضلاب | ایران | فاضلاب | تخلفات | اخبار محیط زیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *