خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

سهم 20 درصدی دامداری‌ها در انتشار بوی نامطبوع در اطراف فرودگاه امام خمینی(ره)

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: به علت تعداد راس دام موجود در دامداری‌های اطراف فرودگاه امام خمینی(ره)، دامداری‌ها سهم 20 درصدی در ایجاد بوی نامطبوع این منطقه دارند.

سهم 20 درصدی دامداری‌ها در انتشار بوی نامطبوع در اطراف فرودگاه امام خمینی(ره)

ناصر مهردادی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ با اشاره به شناسایی 24 کانون بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره ) به تهران، اظهار داشت: به علت تعداد راس دام موجود در دامداری‌های اطراف فرودگاه امام خمینی(ره)، دامداری‌ها سهم 20 درصدی در ایجاد بوی نامطبوع این منطقه دارند.

وی افزود: از جمله کارها مهم شرکت محیط زیست جهت کم کردن بوی نامطبوع دامداری‌ها و واحدهای دامی تجهیز آن ها به سیستم تصفیه فاضلاب است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه علاوه بر دامداری ها، واحدهای دیگری هم در تولید بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه امام خمینی(ره) نقش دارند، گفت: در حال حاضر یکی از دو مورد دامداری بزرگ و آلاینده واقع در مسیر فرودگاه امام خمینی(ره) موفق به راه اندازی سیستم تصفیه فاضلاب شده است است و واحد دیگر هم در آینده نزدیک به این سیستم مجهز خواهد شد.

سهم 20 درصدی دامداری‌ها در انتشار بوی نامطبوع در اطراف فرودگاه امام خمینی(ره)

مهردادی تصریح کرد: با اقداماتی که تاکنون انجام شده است است امیدواریم تا در آینده شاهد کم کردن 30 درصدی بوی نامطبوع مسیر فرودگاه بین المللی امام خمینی(ع) به پایتخت کشور عزیزمان ایران باشیم و جهت برطرف 70 درصد بوی نامطبوع حاصل از فاضلاب‌های شهری و مراکز دفن پسماند مانند آرادکوه اقداماتی در حال انجام است.

عبارات مهم : امام خمینی – فرودگاه
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به اهمیت ایجاد سیستم تصفیه فاضلاب اسلامشهر،گفت: مرحله نخست تصفیه منزل راه اندازی شده است و پیگیر راه اندازی مراحل بعدی نیز هستیم.

انتهای پیام/

شناسایی 24 کانون بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه امام خمینی(ره)

واژه های کلیدی: امام خمینی | فرودگاه | دامداری | فاضلاب | اندازی | دامداری | سیستم | ایران | فاضلاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *