خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تأمین آب کشاورزی و صنایع با ایجاد تصفیه خانه‌های فاضلاب ، گاوداری‌ها عامل

استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: تجهیز گاوداری‌ها به سیستم تصفیه فاضلاب علاوه بر کم کردن بوی ایجاد شده است در اطراف فرودگاه امام خمینی(ره)، به تامین منابع آبی از تصفیه پساب‌ کمک می‌کند.

تأمین آب کشاورزی و صنایع با ایجاد تصفیه خانه‌های فاضلاب ، گاوداری‌ها عامل

سید حسین هاشمی استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ در رابطه با کانون های تولید بوی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره ) اظهار داشت: محیط زیست همواره یکی از بااهمیت ترین بحث ها و اولویت های کاری در استان پایتخت کشور عزیزمان ایران است.

عبارات مهم : فرودگاه بین المللی – کشاورزی
وی افزود: جهت اینکه شهرک های صنعتی و صنایع از استان پایتخت کشور عزیزمان ایران خارج شوند، حدود 10 هزار هکتار زمین در نظر گرفته شده است است.

استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: انتقال صنایع آلاینده با عمر بالای 25 سال به شهرک ها و نواحی صنعتی، علاوه بر استفاده از تکنولوژی های نوین ، منجر به حفظ محیط زیست و ایجاد مسابقه بین این صنایع در بازار می شود.

هاشمی با اشاره به استشمام بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به پایتخت کشور عزیزمان ایران تصریح کرد: بعد از بررسی کارشناسان محیط زیست و جهاد کشاورزی کارها مورد نیاز جهت شناسایی کانون بو و برطرف این معضل در حال انجام است.

استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: تجهیز گاوداری‌ها به سیستم تصفیه فاضلاب علاوه بر کم کردن بوی ایجاد شده است در منطقه، به تامین منابع آبی از تصفیه پساب‌ کمک می کند.

وی افزود : از 41 سیستم تصفیه فاضلاب افتتاح شده است در کشور در دولت یازدهم، 10 مورد آن در استان پایتخت کشور عزیزمان ایران و شهرستان های آن اجرایی شده است است که این آمار نشان دهنده میزان اهمیت و توجه به پرسشها محیط زیستی در استان پایتخت کشور عزیزمان ایران است.

هاشمی با بیان اینکه 13 سیستم تصفیه فاضلاب در استان پایتخت کشور عزیزمان ایران در دولت دوازدهم افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: با افتتاح این تصفیه منزل ها شاهد حذف فاضلاب بدون تصفیه و تامین بخشی از آب مورد نیاز کشاورزی و صنایع خواهیم بود.

تأمین آب کشاورزی و صنایع با ایجاد تصفیه خانه‌های فاضلاب ، گاوداری‌ها عامل

انتهای پیام/

افتتاح 13 تصفیه منزل فاضلاب در آینده

واژه های کلیدی: فرودگاه بین المللی | کشاورزی | فاضلاب | سیستم | ایران | اخبار محیط زیست | تصفیه فاضلاب | هاشمی استاندار تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *