خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کمک به تکمیل فاز دوم کمپ های اخوان و شفق ، ساخت 2 کمپ ماده 16 خاورشهر و سعید آباد جاجرود به وسیله شهرداری تهران

مدیر عامل شرکت خدمات اجتماعی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: اداره کمپ‌های ماده 16 خاص زنان معتاد متجاهر بر عهده شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران است و شرکت بهزیستی نیز بر حسن اجرای کار نظارت می‌کند.

کمک به تکمیل فاز دوم کمپ های اخوان و شفق ، ساخت 2 کمپ ماده 16 خاورشهر و سعید آباد جاجرود به وسیله شهرداری تهران

رضا قدیمی مدیر عامل شرکت خدمات اجتماعی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ با بیان اینکه بعضی از زیرساخت‌ها از گذشته به شهرداری تعلق دارند و جهت تبدیل شدن به مراکز بهاران عوض کردن کاربری داده‌اند، اظهار کرد: بخشی از هزینه نگهداری مددجویان بر عهده شهرداری و بخشی هم بر عهده خیران است.

وی ادامه داد: مراکز بهاران مدل جدیدی از NGO است که باید آسیب‌شناسی‌ها در این خصوص انجام شود و از آن جایی که شهرداری خود را ملزم به ایجاد و راه اندازی این مراکز کرده هست، اداره این مراکز را به NGO‌ها واگذار می‌کند و بر این اساس کمیته‌ای متشکل از شرکت بهزیستی، شرکت خدمات اجتماعی و نیروی انتظامی تشکیل شد و در حال رتبه بندی این سازمان‌ها هستیم تا منطبق بر آن، نسبت به واگذاری NGO‌ها اقدام كنيم.

قديمى با اشاره به اینکه شهرداری تا پیش از قانون برنامه ششم توسعه و براساس توافقات قبلی، در بحث تامین زیرساخت ها با نهادها و سازمانهای دست اندرکار همکاری می کرد گفت: «تامین فاز دوم کمپ اخوان و کمپ شفق، از جمله همکاری های شهرداری در این حوزه بود. ضمن این که مراکز اقامتی بهبودی خاورشهر و سعید آباد جاجرود نیز از جمله زیر ساختهایی است که شرکت خدمات اجتماعی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران به صورت مستقیم در اختیار نهادهای همکار و مجری ماده 16 قرار داده است.

کمک به تکمیل فاز دوم کمپ های اخوان و شفق ، ساخت 2 کمپ ماده 16 خاورشهر و سعید آباد جاجرود به وسیله شهرداری تهران

وی افزود:« بر اساس دستور العمل‌ها و ماده 80 قانون برنامه ششم توسعه، شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران به عنوان نهاد همکار با شرکت بهزیستی جهت مهار، کنترل و کم کردن آسیبهای اجتماعی موظف شده است است و باید جهت راه اندازی و توسعه مراکز جهت ساماندهی معتادان متجاهر و افراد بی خانمان همکاری کند. ضمن این که در این خصوص، تاکنون تمامی کارها مورد نیاز انجام شده است است.

مدیر عامل شرکت خدمات اجتماعی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در مورد ظرفیت مراکز خدمت رسانی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در حوزه آسیب های اجتماعی، خاطر نشان کرد: 65 درصد از زیرساخت ها به بزرگسالان و 35 درصد به کودکان تخصیص داده شده است می‌یابد که از این تعداد 44 درصد به مراکز بهاران، 33 درصد به مددسراها، 13 درصد به کمپ ها و 3 درصد نیز به همراه سراها تعلق دارند.

انتهای پیام/

مسئولیت کمپ‌های ماده 16 بر عهده ستاد مبارزه با موادمخدر است

واژه های کلیدی: آسیب های اجتماعی | شهرداری | برنامه | اندازی | زیرساخت | قانون | ایران | همکاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *