خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

رشد اشتغالزایی در گرو حمایت از تولید داخل است

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت:حمایت از تولیدکنندگان داخلی از سویی بر روند تولید و اشتغالزایی تاثیرگذار است و از سوی دیگر شاهد کم کردن روند بیکاری در جامعه خواهیم بود.

رشد اشتغالزایی در گرو حمایت از تولید داخل است

سید راضی نوری عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه شهریگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛با بیان اینکه اگر اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه زیاد از سوی دولت حمایت شوند، علاوه بر رونق در تولیدات داخلی با بیکاری و چالش هایی از این قیبل مواجه نخواهیم شد،اظهار کرد:جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر با تصویب طرح حمایتی و اشتغالزایی مجلس شورای اسلامی در روستاها، از جمله مواردی است که باعث رشد اشتغالزایی در دِه و برطرف پرسشها حاشیه نشینی خواهد شد.
نماینده مردم شوش گفت:حمایت از تولیدکنندگان داخلی از سویی بر روند تولید و اشتغالزایی تاثیرگذار است و از سوی دیگر شاهد کم کردن روند بیکاری در جامعه خواهیم بود.
نوری با تاکید بر اینکه دولت باید با پرداخت مابه التفاوت قیمت محصولات کشاورزی، از کشاورزان حمایت و در برطرف پرسشها آن ها اهتمام مورد نیاز را به خرج دهد گفت:با حمایت از تولید کنندگان داخلی ، اصلاح هزینه نهادها در بخش کشاورزی ، می توان با بازاهای جهانی مسابقه کرد.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:کارگران با پرداخت اجاره بها و تأمین نهادهای اولیه و پایین بودن قیمت خرید تضمینی محصول، با مشکلاتی مواجهه هستند.
نماینده مردم شوش با بیان اینکه چنانچه کشاورزان از نظرمالی حمایت نشوند و نتوانند محصولات خود را با قیمت متعادل به فروش برسانند، انگیزه ای جهت ادامه کار نخواهند داشت افزود:با پرداخت یارانه به نهادهای تولیدی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی، زمینه کم کردن قیمت تمام شده است محصولات داخلی فراهم خواهد شد.
نوری تاکید کرد:افزایش کیفیت تولیدات داخلی از مقوله های بسیار مهمی است که باید مورد توجه مسئولان امر قرار بگیرد.

عبارات مهم : مجلس شورای اسلامی – محصولات کشاورزی

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | محصولات کشاورزی | تولید و اشتغال | پرداخت یارانه | کشاورزی | کمیسیون | محصولات | بیکاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *