خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

راز محبوبیت زن نزد شوهر است ‌ , استقلال فکری

راز محبوبیت و جذابیت زوجین جهت یکدیگر این است که هر یک به سهم خود در انجام کارهای متفاوت زندگی و تصمیم گیری‌ها همکاری داشته باشند و هرگز به دیگری وابستگی افراطی نداشته باشند.

راز محبوبیت زن نزد شوهر است ‌ , استقلال فکری

مجتبی کاشانی روانشناس عمومی در گفتگو با خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار کرد:شخصیت وابسته بعضی زن ها به همسر، یکی از مواردی است که موجب سردی روابط زوجین نسبت به یکدیگر می شود، بطوریکه زن بیش از حد متکی به شوهر خود بوده و حتی قادر به تصمیم گیری در کوچک ترین پرسشها نیست.
وی تصریح کرد: وابستگی زن تا حدودی به همسرش مورد نیاز است تا اقتدار مرد حفظ شود ولی زمانی که این وابستگی جنبه افراطی داشته باشد، باعث کمرنگ شدن روابط میان آن ها خواهد شد.

عبارات مهم : قدرت تصمیم گیری – روابط عاطفی

کاشانی با بیان اینکه شانه خالی کردن زن در پذیرش مسئولیت های متفاوت زندگی و سپردن آن به شوهر، باعث کم کردن جذابیت او جهت همسرش می شود،گفت:راز محبوبیت و جذابیت زوجین جهت یکدیگر این است که هر یک به سهم خود در انجام کارهای متفاوت زندگی و تصمیم گیری ها همکاری داشته باشند و هرگز به دیگری وابستگی افراطی نداشته باشند.
کاشانی با اشاره به اینکه شخص وابسته هر لحظه وحشت از دست دادن شریک زندگی خود را دارد و از تنها ماندن، تصمیم گیری و حتی تنها فکر کردن می ترسد، خاطر نشان کرد: این فرد در ابتدا باید احساسات خود را تقویت کند یعنی وحشت از دست دادن، تنها ماندن، نداشتن اعتماد به نفس، نداشتن قدرت تصمیم گیری های مهم و مهم را از خود دور کند تا در برقراری روابط عاطفی با همسر خود موفق باشد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: قدرت تصمیم گیری | روابط عاطفی | زندگی | وابسته | اخبار خانواده | همسر | محبوبیت | وابستگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *