خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دیدار «نرگس کلباسی» با سرپرست حجاج ایرانی

نرگس کلباسی، فعال اجتماعی با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و ازبرآورده شدن آرزویش جهت سفر حج تقدیر کرد.

دیدار «نرگس کلباسی» با سرپرست حجاج ایرانی

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ نرگس کلباسی اشتری فعال اجتماعی و شهروند ایرانی الاصل که با حضور در برنامه ماه عسل به آرزوی خود جهت رفتن به سفرحج رسیده بود، امروز با حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر سرپرست حجاج ایرانی دیدار و از اقدام بعثه مقام معظم رهبری در تخصیص داده شده است سهمیه سفر حج به وی تقدیر کرد.
در این دیدار، نماینده ولی فقیه درامور حج وزیارت از فعالیت های اجتماعی زن کلباسی در هند مطلع شد

عبارات مهم : نماینده ولی فقیه – مقام معظم رهبری

در ادامه این دیدار زن کلباسی از پیگیری های وزارت امور خارجه کشور عزیزمان ایران همچنین حمایت مردم کشور عزیزمان ایران گفت که توانست از اتهام قتل یک کودک هندی تبرئه شود.
سرپرست حجاج ایرانی تلاش های زن کلباسی را شایسته تحسین توصیف کرد و افزود: خدمت به محرومان در تمام نقاط دنیا ارزشمند است.
وی به زن کلباسی توصیه کرد از وقت سفر معنوی حج که در جوانی به دست آورده است به خوبی بهره برداری کند.
نماینده ولی فقیه همچنین تاکید کرد: انگیزه خدمت رسانی به کودکان یتیم در میان مردم کشور عزیزمان ایران به خاص در شبهای ماه رمضان بسیار بالاست و شما نیز می توانید از این وقت جهت کمک به برطرف فقر و محرومیت در نقاط دور افتاده کشور استفاده کنید.
گفتنی هست؛ نرگس کلباسی دربرنامه ماه عسل به داستان زندگی در هند و اتفاقاتی که در مسیر حمایت از فرزند های فقیر برایش اتفاق افتاده بود اشاره کرده و به ماجرای اتهام قتل یک کودک که برایش ساختند،پرداخته بود.
وی هنگام پخش برنامه ماه عسل از آرزویش جهت سفر به مکه و زیارت منزل خدا گفته بود و بعثه مقام معظم رهبری یک سفرحج تمتع به وی هدیه داد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: نماینده ولی فقیه | مقام معظم رهبری | برنامه ماه عسل | ماه رمضان | کودکان | برنامه | ایرانی | زندگی | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *