خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دومین جلسه دادگاه عاملان قتل بنیتا شروع شد

دومین جلسه دادگاه عاملان قتل بنیتا در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان پایتخت کشور عزیزمان ایران شروع شد.

دومین جلسه دادگاه عاملان قتل بنیتا شروع شد

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ دومین جلسه دادگاه عاملان قتل بنیتا امروز(چهارشنبه) در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان پایتخت کشور عزیزمان ایران به ریاست قاضی محمدی کشکولی به صورت علنی شروع شد.

عبارات مهم : رئیس کل دادگستری – پلیس آگاهی
گفتنی هست؛ ٢٩ تیرماه امسال خبر گم شدن کودک هشت ماهه به نام بنیتا در فضای مجازی دست به دست شد. هشت روز بعد در حالی که تلاش‌های پدر و مادر و اعضای فامیل و پلیس آگاهی بی نتیجه مانده بود، خبر کشف شدن جسد بنیتا از طریق پلیس آگاهی منتشر شد.

پس از اعلام عنوان به پلیس، در جریان تحقیقات، ماموران پلیس آگاهی تهران متوجه رد پای دو سارق حرفه‌ای لوازم خودرو شدند.

سارق در بازجویی‌ها اعتراف کرد که بعد از سرقت خودرو از مشیریه به همراه کودک، آن را همان روز به یکی از خیابان‌های پاکدشت برده و بعد از اوج کشیدن شیشه‌ها آن را ر‌ها کرده است.

ماموران بلافاصله با حضور در محل ر‌ها کردن ماشین در محله‌ای خلوت، با جسد بنیتای 8 ماهه که به علت گرما، تشنگی و گرسنگی دچار جمود نعشی شده است بود، روبرو شدند.

دومین جلسه دادگاه عاملان قتل بنیتا شروع شد

پس از آن با درخواست دادستان عمومی و انقلاب پاکدشت و موافقت شعبه اول دادگاه تجدید نظر استان تهران که ریاست آن برعهده مدیر کل دادگستری استان پایتخت کشور عزیزمان ایران هست، پرونده مربوط به فوت بنیتا از دادسرای پاکدشت به دادسرای عمومی و انقلاب پایتخت کشور عزیزمان ایران احاله شد و دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران یک هفته بعد از صدور کیفرخواست دائر بر قتل عمد در این پرونده خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز جهت پیگیری به این پرونده، دستور ویژه‌ای جهت محاکم صادر کرد.

دوشنبه(20 شهریور) نخستین دادگاه پیگیری به پرونده متهمان قتل بنیتا در شعبه 9 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد و خانواده بنیتا از دادگاه تقاضای قصاص 2 متهم دستگیر شده است پرونده را در ملأ عام داشتند.

روز گذشته محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی استان پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ از دستگیری متهم سوم این پرونده به نام (احمد) خبر داد.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: رئیس کل دادگستری | پلیس آگاهی | دادگستری | دادگاه | خودرو | تهران | ایران | پرونده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *