خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جملات عجیب روزبه چشمی!

روزبه چشمی ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال می‌گوید که تیمش در لیگ برتر و جام حذفی فوتبال کشور عزیزمان ایران مدعی قهرمانی است.

جملات عجیب روزبه چشمی!

روزبه چشمی ملی پوش تیم فوتبال استقلال می گوید که تیمش در لیگ برتر و جام حذفی فوتبال کشور عزیزمان ایران مدعی قهرمانی است.

استقلال در هر دو جام مدعی قهرمانی است!

روزبه چشمی یکی از بازیکنان تاثیر گذار استقلال به شمار می رود. او شهریور ماه حضور در اردوی تیم ملی را تجربه کرد و در دو مسابقه ملی جهت کشور عزیزمان ایران به میدان رفت. هافبک شماره ۴ استقلال راجع به مباحث مختلفی صحبت کرده که مشروح آن در ادامه می آید:

عبارات مهم : اردوی تیم ملی – روزبه چشمی

انگیزه پارس جنوبی برابر استقلال دو برابر است

جملات عجیب روزبه چشمی!

دیدار مشکل برابر گل گهر سیرجان در زمین چمن مصنوعی این شهر داشتیم ولی خدا را شکر می کنم با تلاش بازیکنان این دیدار سخت با برتری استقلال به آخر رسید. روز جمعه نیز باید به مصاف پارس جنوبی برویم که پیش از این در اردوی پیش فصل با آنها دیدار کردیم ولی شرایط این تیم کاملا تفاوت کرده هست. پارس جنوبی در بالای جدول حضور دارد و به علت تفاضل گل دوم هست. برابر نساجی نیز این تیم در جام حذفی شکست خورد و حالا انگیزه آنها دو برابر شده است ولی ما جهت برد به زمین می رویم و می دانیم که کار مشکل داریم و باید هر سه امتیاز دیدار را کسب کنیم.

منصوریان حرف های زیادی جهت گفتن دارد

منصوریان از جمله نسل تازه مربیان فوتبال کشور عزیزمان ایران است که باید از آنها حمایت شود. این که در دو بازی نتیجه نگیریم و به دنبال تغییرات باشیم، اصلا جالب نیست. او دانش فنی بالایی دارد و کادر فنی هم همه تلاش خود را به کار گرفته اند. امکانات مناسبی جهت پیشرفت در استقلال فراهم شده است و مطمئنا تیم نتیجه های مطلوبی خواهد گرفت. در حال حاضر همه تلاش مدیریت، کادر فنی و بازیکنان، کسب نتیجه های موفق و شاد کردن دل هواداران هست. استقلال تلفیقی از جوان های با انگیزه و بزرگترهای باتجربه است و پتانسیل بالایی جهت موفقیت دارد. به امید خدا و با حمایت هواداران عزیز به این موفقیت می رسیم.

تلاش می کنم حضورم در تیم ملی ادامه داشته باشد

روزبه چشمی ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال می‌گوید که تیمش در لیگ برتر و جام حذفی فوتبال کشور عزیزمان ایران مدعی قهرمانی است.

بعد از شروع فصل و پنج دیدار به اردوی تیم ملی دعوت شدم که این مساله برایم افتخار است و حالا تلاش می کنم که این شرایط ادامه داشته باشد. از زمانی که تمرینات را شروع کردم، تلاش کردم عقب ماندگی بدنی خودم را نسبت به دیگر بازیکنان جبران کنم. به علت غیبت ۱.۵ ساله باید زیاد تلاش می کردم و خوشحالم که شرایط به شکل بهتری از آنچه انتظار داشتم، برایم پیش رفت.

حضور در تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است

پیش از این اردو در گذشته نیز در اردوی تیم ملی حضور داشتم و با شروع لیگ تازه با تصمیم کی روش جهت نخستین مرتبه بعد از مصدومیت در اردوی تیم ملی حاضر شدم. خوشحالم شرایط به شکلی پیش رفت که جهت تیم ملی بازی کردم و جهت این عنوان خدا را شکر می کنم. هر چند که تیم ملی پیش از این دو دیدار، افزایش کرده بود ولی همه ما تلاش کردیم که تیم در دیدارهای باقی مانده نیز نتیجه بگیرد. باز هم جهت حضور در اردوی های تیم ملی تلاش می کنم تا بتوانم نظر کی روش را جلب کنم. حضور در جام جهانی جهت همه بازیکنان در همه سنین آرزوی بزرگی است و من نیز از این عنوان مستثنی نیستم.

در لیگ برتر و جام حذفی مدعی هستیم

استقلال در لیگ برتر و جام حذفی مدعی قهرمانی هست. شاید بعضی تصور کنند شانس ما کم است ولی تلاش می کنیم تا در بازی های باقی مانده امتیازات مورد نیاز را جمع آوری کنیم و می دانیم که دیگر تیم ها نیز امتیاز از دست خواهند داد. در جام حذفی نیز مدعی هستیم و در این جام مطمئنا شانس ما جهت رسیدن به عنوان قهرمانی زیاد هست. این استقلال پتانسیل بالایی دارد و هفته به هفته بهتر می شود. امیدوارم بدشانسی ها نیز دست از سر ما بردارد و به حق مان برسیم.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

واژه های کلیدی: اردوی تیم ملی | روزبه چشمی | استقلال | بازیکنان | فوتبال | ایران | انگیزه | ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *