خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اعلام نظر پلیس راهور راجع به اتفاق سقوط اتوبوس آبعلی طی ساعات آینده

رئیس پلیس راهور کشور راجع به اتفاق سقوط اتوبوس در محور جاجرود گفت: نظر پلیس درخصوص اتفاق سقوط اتوبوس بعد از بررسی‌ها طی ساعات آینده اعلام می شود.

اعلام نظر پلیس راهور راجع به اتفاق سقوط اتوبوس آبعلی طی ساعات آینده

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور کشور راجع به اتفاق سقوط اتوبوس در محور جاجرود اظهار داشت: نظر پلیس درخصوص اتفاق سقوط اتوبوس بعد از بررسی ها طی ساعات آینده اعلام می شود.

سردار تقی مهری راجع به اتفاق سقوط اتوبوس در محور جاجرود گفت: راننده اتوبوس مدعی شده است است که ترمز عمل نکرده و این باعث سقوط اتوبوس شده است هست، از این رو کارشناسان فنی پلیس راهور با باز کردن چرخ های اتوبوس در حال بررسی این ادعا هستند.

وی با اشاره به اینکه آن چه مسلم است سرعت اتوبوس زیاد نبوده و زیر 60 کیلومتر بر ساعت بوده هست، تصریح کرد: هنوز معلوم نیست چه تعداد از سرنشینان اتوبوس کمربند بسته اند، ولی وقت زیادی از حرکت اتوبوس از مبدأ نگذشته بود که این اتفاق تلخ رخ داده است.

اعلام نظر پلیس راهور راجع به اتفاق سقوط اتوبوس آبعلی طی ساعات آینده

سردار مهری گفت: آن چه در مقررات جاری کشور نوشته شده است تردد وسایل نقلیه در شب و روز کاملاً آزاد هست، ولی مقرراتی وجود دارد که حتماً باید رانندگان رعایت کنند.

وی تصریح کرد: دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت بررسی زیاد ابعاد اتفاق سقوط اتوبوس در محور جاجرود ورود کرده است.

عبارات مهم : کمربند – اتوبوس
رئیس پلیس راهور در آخر یادآوری کرد: در اتفاق هفته قبل سقوط اتوبوس دانش آموزان در جنوب کشور از 44 سرنشین 23 نفر کمربند بسته بودند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: کمربند | اتوبوس | ایران | رئیس پلیس راهور کشور | سردار تقی مهری | حادثه سقوط اتوبوس | محور جاجرود | اخبار شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *