خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

درمانگاه مجهز کشور عزیزمان ایران در عرفات راه اندازی می شود

رئیس شرکت حج و زیارت گفت: درمانگاه مجهز کشور عزیزمان ایران در عرفات راه اندازی می شود تا به زائران ایرانی خدمات ارائه دهد.

درمانگاه مجهز کشور عزیزمان ایران در عرفات راه اندازی می شود

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت بعد از دیدار از بیمارستان زایران ایرانی در مکه مکرمه گفت: امسال شمار بیماران حساس و نیازمند مراقبت‌های خاص بسیار کمتر از دوره‌های گذشته است و این نشانه لطف خداوند متعال است.

وی با اشاره به همکاری مجموعه پزشکی کشور عزیزمان ایران با بیمارستان‌ها و مراکز درمانی عربستان سعودی گفت که همکاری نسبتا خوبی میان مراکز درمانی دوکشور در موسم حج وجود دارد.

حجت الاسلام قاضی عسکر با اشاره به اعزام کادر پزشکی باتجربه در موسم حج امسال گفت: حضور پزشکان و کادر درمانی باتجربه و استقرار تجهیزات مورد نیاز موجب آرامش خاطر حجاج و بستگان آنهاست.

درمانگاه مجهز کشور عزیزمان ایران در عرفات راه اندازی می شود

وی از تلاش‌های انجام شده است جهت ارائه عالی ترین خدمات درمانی با وجود بعضی کاستی‌ها که طبیعی هم هست، قدردانی کرد و گفت: هم اکنون مسئله خاصی در ارائه خدمات پزشکی به بیماران وجود ندارد.

حجت الاسلام قاضی عسکر از سید علی مرعشی مدیر مرکز پزشکی حج و زیارت، پیرحسین کولیوند معاون مرکز پزشکی حج و زیارت و محمد تقی حلی ساز مدیر بیمارستان ایرانیان در مکه مکرمه قدردانی و ابراز امیدواری کرد شرایط کار در سال‌های آینده با تامین تجهیزات زیاد روان‌تر و بهتر شود.

در این دیدار که حمید محمدی مدیر شرکت حج و زیارت نیز حضور داشت،در پاسخ به پرسشی گفت: ما طبق روال سال‌های گذشته درمانگاه مجهزی را در سرزمین عرفات برپا می‌کنیم و هم اکنون تجهیزات مورد نیاز جهت این درمانگاه تامین و آماده استقرار است.

وی گفت: تدابیر مورد نیاز جهت انتقال بیماران به عرفات و انجام اعمال و مناسک حج در ایام تشریق جهت بیماران نیز آینده نگری شده است است و مشکلی جهت بیماران خوابیدن وجود ندارد.

رئیس شرکت حج و زیارت گفت: درمانگاه مجهز کشور عزیزمان ایران در عرفات راه اندازی می شود تا به زائران ایرانی خدمات ارائه دهد.

رئیس شرکت حج و زیارت با تبریک فرارسیدن روز دکتر به کادر پزشکی کشورمان ابراز امیدواری کرد مراحل خدمت رسانی به زائران و بویژه بیماران بهتر از قبل ادامه یابد.

سید علی مرعشی مدیر مرکز پزشکی حج و زیارت نیز اظهار داشت: امسال علیرغم تاخیر در بازگشایی درمانگاه‌ها، ارائه خدمات به بیماران به سهولت انجام می‌شود و مراجعات نیز کمتر از سال‌های گذشته است.

بستری شدن 47 نفر دربیمارستان ایرانی مکه

وی گفت: در حال حاضر ۷ بیمار در بیمارستان‌های کشور میزبان خوابیدن هستند و ۴۷ نفر نیز در بیمارستان زایران ایرانی در مکه خوابیدن هستند که حال عمومی همگی خوب و رضایتبخش است.

وی گفت که نگرانی بابت انجام اعمال و مناسک حج در ایام تشریق جهت بیماران وجود ندارد.

مرعشی سن اکثر بیماران را بالای ۶۰ سال دانست و گفت: عمده مراجعه به مراکز درمانی را بیماران قلبی و تنفسی تشکیل می‌دهند.

وی درعین حال گفت که بیماران دارای بیماری‌های زمینه‌ای نظیر دیالیز نیز خدمات مورد نیاز را دریافت می‌کنند.

درمانگاه مجهز کشور عزیزمان ایران در عرفات راه اندازی می شود

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: خدمات درمانی | بیماران قلبی | بیمارستان | حج و زیارت | بیمارستان | ایرانیان | ایرانی | خوابیدن | تجهیزات | پزشکی | درمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *