خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اهمیت حضور واحد امداد و هیئت پزشکی در ایام تشریق

رئیس شرکت حج و زیارت گفت: حضور پررنگ دو واحد عملیاتی امداد و راهنمایی زائرین و هیئت پزشکی در ایام تشریق بسیار مهم است.

اهمیت حضور واحد امداد و هیئت پزشکی در ایام تشریق

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛پنجمین جلسه ستاد هماهنگی مشاعرصبح امروز پنج شنبه 2 شهریورماه با حضور ریاست شرکت حج وزیارت در مکه مکرمه برگزار گردید.

محمدی مدیر شرکت حج و زیارت در ابتدای این جلسه درخصوص برنامه زمانبندی و مزایای استفاده از این طرح توضیحاتی را جهت حاضرین بیان و بر اجرای دقیق دستورالعمل های ابلاغی تاکید کرد.

اهمیت حضور واحد امداد و هیئت پزشکی در ایام تشریق

در این نشست کارشناسی در خصوص شرح اجرایی خروج کاروانها از عرفات به مزدلفه و منا بحث و تبادل نظر شد تا عالی ترین راهکار موجود جهت سهولت خدمت رسانی به زائرین و حفظ آرامش و امنیت ایشان گزینش شود.

رئیس شرکت حج و زیارت در این جلسه از مسئولین ستاد خواست تا اجرای دقیق بخشنامه های مربوط را به مدیران مجموعه و کاروانها به نحو مقضی اطلاع رسانی کنند و همه کارها مورد نیاز جهت ایجاد آرامش جهت زائرین را در دستور کار قرار دهند.

محمدی حضور پررنگ دو واحد عملیاتی امداد و راهنمایی زائرین و هیئت پزشکی را در ایام تشریق بسیار مهم بیان کرد و حضور این عزیزان را با لباس متحدالشکل مخصوص در مسیرهای تعریف شده است باعث آرامش زائرین دانست که ان شاءالله در مواقع ضرورت خدمت رسانی مناسب نیز صورت خواهد گرفت.

همچنین سرخوش مدیر عملیات ایام تشریق نیز در این جلسه اعلام کرد: آموزش های مورد نیاز بصورت تئوری و میدانی جهت مدیران کاروانها و مجموعه ها، روحانیون و یاوران حجاج جهت ایام تشریق انجام گرفته است و مطالب مورد نیاز نیز از طریق جلسات کاروان ها و کانال های مجازی به زائران انتقال یافته می شود.

رئیس شرکت حج و زیارت گفت: حضور پررنگ دو واحد عملیاتی امداد و راهنمایی زائرین و هیئت پزشکی در ایام تشریق بسیار مهم است.

لازم بذکر است بخشنامه های ابلاغی شرکت حج و زیارت با هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و توجه به قوانین کشور میزبان تهیه شده است است که اجرای دقیق آن باعث سهولت روند خدمت رسانی به زائرین خواهد شد.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: حج و زیارت | هماهنگی | پزشکی | مجموعه | اخبار حج و زیارت | اخبار بعثه مقام معظم رهبری | حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *