خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

آینده نگری ۲ میلیارد سرمایه گذاری خارجی ، حصول ۱۶۰ میلیون متر مکعب آب شرب جهت پایتخت نشینان طی 4 سال آینده

استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: با سیاست گذاری‌های انجام شده است آینده نگری می‌شود طی ۴ سال آینده ۱۶۰ متر مکعب آب شرب جهت شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران فراهم شود.

آینده نگری ۲ میلیارد سرمایه گذاری خارجی ، حصول ۱۶۰ میلیون متر مکعب آب شرب جهت پایتخت نشینان طی 4 سال آینده

به گزارش خبرنگار حوزه شهریگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ حسین هاشمی استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران در حاشیه بیست و سومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان پایتخت کشور عزیزمان ایران که امروز (چهارشنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق گفته های مسئولان حاضر در این جلسه اکثر دستگاه های متفاوت گزارش های مطلوبی را جهت سال ۹۶ ارایه کردند که از جمله بااهمیت ترین این مباحث ایجاد آبفای استان پایتخت کشور عزیزمان ایران و دِه ها بوده که به علت دارا بودن اهمیتی که جهت مصرف شرب، بخش کشاورزی و هم تزریق به مخازن زیر زمینی دارد، مورد توجه قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به اینکه به علت خشکسالی های سال های گذشته مشکلاتی اطراف آسیب پذیر بودن منابع آبی ایجاد شده، یکی از کارها اساسی که باید در استان پایتخت کشور عزیزمان ایران انجام شود راه اندازی سیستم اتوماسیون در این زمینه است.

عبارات مهم : سرمایه گذاری – سال آینده

هاشمی تصریح کرد: در نظر داریم اوضاع آب استان پایتخت کشور عزیزمان ایران را به لحاظ کمی و کیفی به نحوی مدیریت کنیم که تا ۵۰ سال آینده مسئله آب به حداقل برسد و در حال حاضر در این رابطه کارها خوبی انجام شده است است.
استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران اضافه کرد: در نظر داریم به وسیله رینگ های اتصالی شرق و غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران را از لحاظ تأمین منابع آبی همپوشانی کنیم تا در وقت بروز مشکل، به طور سریع برطرف شود.
وی با بیان اینکه به وسیله سیاست های انجام شده است آینده نگری می شود طی ۴ سال آینده نزدیک به ۱۶۰ میلیون مترمکعب منابع آب جهت استان پایتخت کشور عزیزمان ایران حاصل شود، عنوان کرد: در این راستا برنامه های بلند، میان مدت و کوتاه مدت دستگاه های متفاوت مشخص و بررسی شد.
هاشمی با اشاره به اینکه در این میان نقش مردم جهت صرفه جویی و مدیریت مصرف بسیار مهم هست، افزود: جهت جلوگیری از نشست زمین نیز در نظر داریم تا تزریق آب به منابع زیرزمینی به صورت سیستماتیک انجام شود. امیدواریم با این روش مشکلاتی که در نشست زمین به علت وجود منابع آب زیرزمینی ایجاد می شود نیز برطرف شود.
استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران در خصوص بخش اشتغال زایی ادامه داد: نشانه ما این است که هر دستگاهی میزان آینده نگری اشتغال خود را به صورت مستقیم و غیر مستقیم مطرح کند که تا آخر خرداد ماه ۹۶ یک جمع بندی کلی جهت استان پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام می شود.
وی آینده نگری سرمایه گذاری خارجی در سال 96 را 2 میلیارد دلار دانست و گفت: میزان قابل توجهی سرمایه گذاری خارجی را در شرکت های لبنی، خودروسازی و غیره ایجاد خواهیم کرد. همچنین نشانه هایی که در استان پایتخت کشور عزیزمان ایران قابل ایجاد سرمایه گذاری باشند را تقویت می کنیم که میزان جذب سرمایه های خارجی نسبت به سال 95 زیاد کردن 2 برابری داشته است.
هاشمی یاد آور شد: در راه توسعه اقتصاد مقاومتی باید تلاش کنیم که جهت سال 96 این میزان را به حداکثر 85 درصد برسانیم.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: سرمایه گذاری | سال آینده | مدیریت | منابع | خارجی | تزریق | ایران | اخبار شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *